Co poprawiono.

TomRS

Pionier e-mobilności
Jechałem, i jak dla mnie jest OK, wolę komfort od twardszego zawieszenia. Wg mnie przyspieszają podobnie. Jechałem starą i nowa 3 LR. Reakcja na "gaz" wg mnie taka sama. Stara miała ogranicznik do 140, nowa go nie miała i udało się jechać przez chwilę 180 i nic nie bujało na autostradzie.

Ciekawa sprawa, bo o tym "pływaniu" coraz więcej czytam na zagranicznych forach. Trzeba przekonać się osobiście. Oglądając ten film, to takie Koni pewnie byłbym skłonny założyć, bo koszty znikome a efekt pozytywny. Natomiast moim zdaniem zakładanie skróconej sprężyny do normalnej długości amortyzatora dale tylko optycznie pozytywny efekt. W takim wypadku amortyzator pracuje od razu w dolnym zakresie, więc może łatwiej dobić, a żeby nie dobił, to sprężyna musi pod koniec skoku robić się mocno progresywna, więc komfortowo z pewnością nie będzie, a całkiem prawdopodobne, że samochód zacznie "skakać" po trochę większych nierównościach.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
TM3 HL RWD zdecydowanie ucina moc przy przyspieszaniu od 0.
Ale ciekawie się robi powyżej 65-75kmh bo przyspiesza bardzo ładnie, nawet jak na bazowy model RWD.
Dynamika bardzo dobra.
 

wiktor

Posiadacz elektryka
My mieszkamy poza miastem. Mamy drogi gruntowe do domu i albo Skę do miasta albo serpentyny i zwykle drogi druga stronę.

Hm ja żadnego pływania nie czuje. Auto świetnie zachowuje na zakrętach w Superbie było czuć jak auto się przechylało.
Natomiast dziury jak dziury czuć, ale wg nnie sa dobrze wygłuszone i zamortyzowane.
 

inter

Pionier e-mobilności
Test oświetlenia
 

inter

Pionier e-mobilności
Dzięki za umieszczenie filmu. Średnio na jeża działają te światła, tzn drogowe są faktycznie mocne, ale ewidentnie brakuje im funkcji ”wycinania” pojazdów z naprzeciwka bądź jadących przed nami. Dosyć dziwne są też te pionowe prążki w wiążce światlat
Przynajmniej wiadomo, że to matryce.
 

inter

Pionier e-mobilności
Top