Coś mnie tu ciągnie jak magnes Y

Bronek

Pionier e-mobilności
Trochę mało trafiona interpretacja (powielana zresztą non stop w "prawilnych mediach"), no chyba, że wszystko Ci się kojarzy... np. powszechne znaki wysokiego napięcia też kojarzysz z III Rzeszą?
Był to ostatnio symbol Strajku Kobiet, gdzie jej pisiorska policja pałowala, i ręce im łamała.

Screenshot_20230526-212639_Brave.jpg
 
Last edited:

zibizz1

Pionier e-mobilności
Jest taki jeden ale kosztuje tak że , dzieci by trzeba sprzedać na "badania genetyczne" jak w Monthy Pythonie
X z racji drzwi i przestrzeni jest idealny na fotelikową opcję. Tylko to co wyże napisałem 500czy 800+ to za mało, więc się raczej nie nada?
Cały czas jest na liście rozpatrywanych modeli tylko kierunki w kierownicy są odstraszające. Jest w zasięgu, ale nie moge sie przełamać. Są przeceny, sa 3 darmowego lata ładowania. Jeszcze może z jeden kwartał i się złamię.
 

marco_25

Pionier e-mobilności
Trochę mało trafiona interpretacja (powielana zresztą non stop w "prawilnych mediach"), no chyba, że wszystko Ci się kojarzy... np. powszechne znaki wysokiego napięcia też kojarzysz z III Rzeszą?
A mi się z jednostką specjalną Grom kojarzy ale każdemu co innego w duszy gra. I o to chodzi Panowie i Panie, z fantazją trza żyć 😉
 

Bronek

Pionier e-mobilności
@zibizz1 "Cały czas jest na liście rozpatrywanych modeli tylko kierunki w kierownicy są odstraszające. Jest w zasięgu, ale nie moge sie przełamać. Są przeceny, sa 3 darmowego lata ładowania. Jeszcze może z jeden kwartał i się złamię."

Masz tu ciekawą ofertę @Doktor a, ale nie musi być Plaid. Nie znam się na fotelikach i konfiguracji ale w 6 cio miejscowej wersji jest full miejsca, dostęp do wszystkich siedzeń. Ciekawe czy na tylne wejdą dwa foteliki? Wtedy trzeci w środku, a dorosły obok i ma dojście do całej trojki i zostaje jeszcze miejsce obok kierowcy dla teściowej
Jeśli barierą są tylko te przyciski i nawet brak czujników a jest możliwość wydania tej sporej kasy lub sfinansowania tego auta, to gdy ma być to elektryk to nie widzę konkurencji dla dużej rodziny. A nawet dla singla, czy jak my starsze małżeństwo z pieskiem.
To fura jakich mało i wymiata wśród elektryków rodzinnych i szpanerskich. Ska zaś dla facetów z jajami..
Trójeczka i Ygrek to auta nietuzinkowe ale bez przesadnej prezencji . Są stelth, ukrywają że są najlepsze nie epatują tym tak bardzo jak większe.
To chyba ostatnie lata gdzie Tesla ma taką przewagę. Z drugiej strony inni ją gonią ale się do niej upodabniają, a Tesla doskonali swoje słabe strony. Czyli nie wiadomo jak naprawdę będzie, bo już ekran ma większość a jakość Tesli wzrasta...
Jak masz kasę lub jej źródło to bierz Xsa, bo dzieci Ci dorosną i nie będzie pretekstu :)
 
Last edited:

ELuk

Pionier e-mobilności
Ja bym kupił tego Xsa doctora ( chociaż rozważałem S), cena za wersje Ok, chociaż Plaid nie jest moim wyborem…,, ale kolor odpada… 🫣 sorry
Tym nie mniej opcja w tej cenie ok.
 

daniel

Señor Meme Officer
X jest mega duży i nawet Musk się skarżył, że nie mieli gdzie zaparkować w Berlinie.
Ale ja jestem uczulony na SUVy, więc mogę mieć przegiętą opinię. Myślę o model Y, bo hak, bo liftback, bo duży bagażnik, ale nadal nie podoba mi się ta ogromna bryła.
Moim zdaniem jeśli ktoś rzeczywiście nie potrzebuje to nie powinien kupować dużego samochodu. Miałem sytuację że wyszedłem sobie ze sklepu osiedlowego i zamierzałem przejść przez ulicę z zakupami gdy na przejście wjechał pan w Q8. Stwierdził, że nie ma gdzie zaparkować bo się nie mieści. No cóż nie można wjeżdżać kombajnem na osiedle i oczekiwać super dużego miejsca do parkowania. Nic mnie tak nie triggeruje jak jazda po chodniku, a jedyna "zdolność terenowa" SUVa to właśnie podjechanie pod krawężnik, żeby nielegalnie zaparkować.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Miałem q7 ... i nigdy więcej. Nie potrzebuje autobusu. Q5 to maks co jestem w stanie zaakceptować a i tak właściwości jezdne słabe w porównaniu do Tesli.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Może że jeździłem kioskiem (Gela) a żona Wranglerem, to X Tesli nie jest dla mnie wielki
Tak po prawdzie to piękny też nie jest, a jest dziwny. Suva nie przypomina i na oko nie przeraża gabarytami . Czasem przy innych widać że ma słuszne swoje wymiary ale gdy jest sam to to ukrywa.
Jest taki jak żółw, spodek, z rysunku dziecka?
20230101_122813.jpg
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Ty masz dylematy..., to powiem Ci tak, ciężko mi się przyznać, kilkanaście lat tylko Mustang, w tym ostatnie 8 lat ten sam 5.0 GT V8, moc oryginalna 412 KM i.... jak kupiłem żonie TMY LR, to mogę z czystym sumieniem powiedzieć: Ale to zapierd.... Tak "zwykły" elektryk, na kołpakach (które wywaliłem) i to nie jest nawet Performance, tylko LR.... I teraz co robię? Odkładam jednak plany na Shelby i będę polował na TMY LR z inventory dla siebie.... po prostu to auto mnie rozwaliło... petarda w każdych warunkach, w trybie chill totalny luz, ale i tak swoje potrafi, nagłośnienie mega fajne, prostota użytkowania, profil kierowcy itp SUPER. Zanim żonie oddałem przejechałem 1700 km...., aż mnie w końcu opierniczyła - ile można tłuc się Peugeotem matki?, a jej Nissana sprzedałem;) . Teraz pomykam firmowym busem i jeszcze się odrobinę "zastanawiam", wiadomo kasa, ale jak siebie znam, to kolejny jeżyk wkrótce znowu łapką pomacha ;)
Skoro miałeś Mustanga i nie potrzebujesz siedzieć wysoko, to możesz rozważyć TM3. Jak dobrze postarasz się to możesz zrobić jak @Michal i kupić rozsądną używkę w DE. Przynajmniej będzie miała czujniki parkowania i będzie tańsza od TMY.
 
Top