Cybertruck - wątek ogólny

Bronek

Pionier e-mobilności
Można sobie przynajmniej tak jest u producentow np kamperow dostawcczakow, wybrać DMC wpisane w DR.
Homologują te auta w różnych parametrach. Czasem przy najwyższym np, 4250kg wymagane jest inne tylne zawieszeniem mocniejsze. . Generalnie jest to tomsamo auto.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Rozważam właśnie zrobienie prawka kat C.
W perspektywie CT ale i na sensowny kamper.
Jeszcze mnie te ograniczenia dla aut ponad 3,5 tony powstrzymują i skłaniają do przemyśleń o sens takiej decyzji..,

P.S.
pytanie do kamperowcow.
Dylemat integra do lub ponad 3,5 tony?
Widzę że większość sensownych aut to zazwyczaj ponad 3,5 tony,
No może opcja 3,5tony N+B iSmove 6.9 na Mercedesie byłaby dobrym kompromisem?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Rozważam właśnie zrobienie prawka kat C.
W perspektywie CT ale i na sensowny kamper.
Jeszcze mnie te ograniczenia dla aut ponad 3,5 tony powstrzymują i skłaniają do przemyśleń o sens takiej decyzji..,

P.S.
pytanie do kamperowcow.
Dylemat integra do lub ponad 3,5 tony?
Widzę że większość sensownych aut to zazwyczaj ponad 3,5 tony,
No może opcja 3,5tony N+B iSmove 6.9 na Mercedesie byłaby dobrym kompromisem?
Mam integre RAPIDO do 3,5 tony waga byla jak CT 3000kg. więc dodają klime, markizę, zmywarke itp itd. _ona powinna przyjechac za mną autobusem.
Moglem wiać ten sam wóz w innym DMC, ale sprawko, ograniczenia opłaty itp.
Cztery lata i mnie nie złapali. Zresztą w dwie osoby jestem na styk
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Widziałem i czytałem z zainteresowaniem @Bronek Twoje kamperowe wpisy.
Nie mam doświadczenia kamperowo/kampingowego, ale od czasów COVID zacząłem to rozważać.
Jednak po przeanalizowaniu potrzeb „stacjonarnych” dochodzę do wniosku, że 3,5 tony we współczesnych kamperach to dla mnie trochę fikcja, więc zacząłem rozważać wyższe tonaże.
Ale,… no właśnie, ograniczenia i problemy z 3,5 plus to pytanie jakie sobie stawiam, i nie chodzi o koszty, bo to nie ma dla mnie znaczenia, ale użyteczność, mobilność, dostępność miejsc itp.
Może jakiś inny wątek kamperowy na marginesie EV stworzyć?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Wejdź na na strony www.camperteam.pl tam kiedyś się produkowalem ostro do czasu osiągnięcia sufitu.
To jest kompromis cos za coś z tą wagą. Nie bralem wersji z podwójną podłogą bo zimą nie jeździmy i waga by była większa ....
Na szybko moje parametry jakie cenię w kamperze i co wg mnie jest istotne.
Integra, ;
Odzielny prysznic ;
Uklad tzw face to face ( czyli drzwi wejsciowe do budy jak najdalej od przodu zobacz/porównaj rzuty z góry różnych rozwiązań)
Duży garaż, długość ok 7 m U nas na dwie osoby więc inna optyka
Dodaje markiza, solary, przetwornica minimum 3 kW pełny sinus , zmywarka ale to zabawka.
Kamper mus automat, teraz jest wiekszy wybór bazy i pepsze silnikim, skrzynie moj ma 4 lata już
Masz pytania dzwoń lub pisz
To co sobie rzeźbie w swoim
 
Last edited:

ELuk

Pionier e-mobilności
Dziękuję @Bronek,
Dopiero się przymierzam do koncepcji kampera i dużo czytam z Waszych doświadczeń.
Powoli bowiem zbliża się czas na oddanie zarabiania młodzieży i czas odpoczynku starszych plemienia 😉👍( choć to trudne mentalnie🤣).
U mnie też będzie opcja podróży 2 plus ewentualne 2-3 wnuki..,😉😎✌️
Oglądałem nawet Morelo w wersji z garażem na smarta/500.
No i tu właśnie dylemat…
Oczywiście w opcji są mieszkania na południu Europy, ale wiąże to z miejscem, a kamper daje swobodę decyzji.., przynajmniej tak mi sie wydaje.., jakieś sugestie?
Pozdrawiam 🥂
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Wg mnie kampery typu Morelo to picowanie wieszkami na kieliszki i pikowaniem foteli. Jakość ok ale jak bym mierzył w takie kwoty i wagi, to brałbym na 100% z rozuwanymi bokami. Takie.Morelo nie różni się wiele od normalnych kamperow. Wymiary to podstawa i rozplanowanie wnętrza Nie oferuje nic więcej a kosztuje od cholery. Potem serwis też.
Chcesz wydać ponad bańkę i możesz mieć , jeździć np do 7 ton, bierz z rozsuwanymi ścianami, podwójną podlogą amerykańca. Europejskie kampery niestety jak samochody są bez polotu.
Morelo to taki Mercedes EQS w porownaniu do Tesli S To oferta dla oka.
Jak chcesz z wnukami to sypialnia zamykana od kibla i prysznica dzieci na górze z przodu i ewentualnie w salonie. Dziadki z tylu Wtedy z 7,20, 7,40.+ Tu nie ma wielu kombinacji., ramy są stsndardowe itp.
Jak waga nie gra roli warto zrobić podpory hydrauliczne automatyczne do poziomowania ( waga z 50kg).
Moim zdaniem wybierz coś dla Was a ja przedstawię Ci co dla nas jest ok a co nie. Normalka kazda sroka swój ogon...
Bo tu nie ma uniewersalnej wersji aby można bylo tym jeździć po Europie w miarę normalne.
Chyba że na bogato z garażem na samochód. Ale tu wchodzimy w wersję z helikopterem i jakuzzy. Niemcy itp np ciągną auta osobowe na haku
 
Last edited:

Michal

Moderator
Wątek sobie zróbcie na kampery :p
 
Top