na kierownicy było śmigło w tamtym auciePanowie mam jeszcze pytanie. Ostatnio czytałem o elektryku w którym padł falownik. Nie napisali jakie to auto ale okazało się że jest zintegrowany z silnikiem i skrzynią biegów i wymiana 100 tys.
Jak jest budową i ewentualną naprawą popularych modeli a w szczególności intersuje mnie nissan leaf ?
W Leafie falownik jest co prawda przykręcony do silnika ale jest to osobny moduł który kupisz używany za jakieś 3-4k, a zaprogramujesz za pomocą appki za 100pln. A jak nie chcesz robić tego sam są dziesiątki warsztatów w Polsce które to ogarną za ciebie.Jak jest budową i ewentualną naprawą popularych modeli a w szczególności intersuje mnie nissan leaf ?
Leaf to chyba najpopularniejszy budżetowy elektryk. Każdy zakład który zajmuje się EV spotkał się z Leafem. Ani z naprawą ani z częściami nie ma raczej problemów. Falownik jest przykręcony jako osobny moduł na silniku, nie jest zintegrowany.Panowie mam jeszcze pytanie. Ostatnio czytałem o elektryku w którym padł falownik. Nie napisali jakie to auto ale okazało się że jest zintegrowany z silnikiem i skrzynią biegów i wymiana 100 tys.
Jak jest budową i ewentualną naprawą popularych modeli a w szczególności intersuje mnie nissan leaf ?
A mała będzie szybciej zabita z powodu ciągłego ładowania.Moja bratowa ma taką Mazdę 3 lata i jest bardzo zadowolona - ale faktycznie nie jeździ w trasy, więc zasięg jej nie przeszkadza. Duża bateria więcej waży.
No ciekawe jak w tym aucie z ewentualnymi późniejszymi naprawami . To autko to świeżynka z tego co widzę.Leaf po miesice tak ale w trasy dochodzi szukanie ładowarki z chademo, wolałbym coś z CCS; zreszta od nowego roku takiego Intstera nowego mozesz wyrwać z dopłatą w założonym budżecie.