To nie auto rozpoznaje kabel tylko słupek i tak jest on bocznikowany w odpowiedni sposób, tak że prąd większy nie popłynie więc jak kabel jest na 16A to słupek wyda max. 16A.Ej, to mówicie, że warto np. do Włoch zabrać kabel Type2 16A?
Auto go rozpozna jako 16A i się dostosuje?
Czy raczej rozpozna słupek jako 32A i mi kabel sfajczy?
No wybacz, ale przy całym moim dyletantyzmie nadal jestem elektrykiem...To nie auto rozpoznaje kabel tylko słupek i tak jest on bocznikowany w odpowiedni sposób, tak że prąd większy nie popłynie więc jak kabel jest na 16A to słupek wyda max. 16A.
Słupek nie reguluje nic. Tylko informuje ile można wziąć max Amperów. To słupek na podstawie rezystancji między PP i PE określa jaki jest kabel wiec jeśli pod ładowarkę 22kW podepniemy kabel 16A to poinformuje ona auto na żyłach sygnałowych ze moze wziac 16A. To auto pełni rolę wykonawczą i steruje prądem.No wybacz, ale przy całym moim dyletantyzmie nadal jestem elektrykiem...
Jaki element regulacyjny to zrobi w słupku, który ma:
- bezpieczniki 16A/32A/jakieśinne
- stycznik
- opornik o wartości odpowiedniej do wydolności
???
Stycznikiem chcesz regulować? No way...
Czy widzisz w mojej wypowiedzi słowo regulacja prądu po stronie słupka...? Napisałem tylko, że to słupek zadecyduje "jaki prąd wyda" ale w sygnale informacyjnym do ładowarki w aucie. Innymi słowy pisząc w bardzo prosty sposób słupek zmierzy bocznik (rezystor) w kablu i wyda sygnał do auta, że do dyspozycji może mieć jedynie 16A prądu w konsekwencji posłusznie ładowarka w aucie nie pociągnie więcej.No wybacz, ale przy całym moim dyletantyzmie nadal jestem elektrykiem...
Jaki element regulacyjny to zrobi w słupku, który ma:
- bezpieczniki 16A/32A/jakieśinne
- stycznik
- opornik o wartości odpowiedniej do wydolności
???
Stycznikiem chcesz regulować? No way...
Lepiej bym tego nie wytłumaczył...Słupek nie reguluje nic. Tylko informuje ile można wziąć max Amperów. To słupek na podstawie rezystancji między PP i PE określa jaki jest kabel wiec jeśli pod ładowarkę 22kW podepniemy kabel 16A to poinformuje ona auto na żyłach sygnałowych ze moze wziac 16A. To auto pełni rolę wykonawczą i steruje prądem.
No fakt, nie doczytałem 😃. To tak to chyba nie działaAle wypada czytać uważnie na co się odpowiadaJeśli jest się podpiętym pod publiczny słupek 22kW to podawanie przykładu wallboxa nie pomoże.