Czy Juniper standard range RWD poradzi sobie w trasie?

Kovalsky

Fachowiec
A gdzie tam. Według EVKX czasy 10-80% są takie same:

Ale ja mam BYD BLADE, a nie CATL.
 

nabrU

Moderator

aleksanderjorlowski

Nowy na Forum
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Potwierdziliście moje przypuszczenia i myślę że biorąc to wszystko pod uwagę Juniper SR spełni nasze oczekiwania!

Szkoda że faktycznie ładuje się to wolniej niż starszy model na BYD BLADE, ale przynajmniej jest te 2,5kWh więcej. ;)

Nadal nie wiem jakiego zużycia spodziewać się przy 120km/h - ktoś wie?
 
Last edited:

grregg

Fachowiec
Czołem!

Muszę zdecydować pomiędzy Tesla Model 3 RWD standard a Teslą Model Y standard. Budżet mam już poważnie nadwyrężony i muszę oszczędzić gdzie tylko się da. W przypadku Tesli 3 rozważam tylko standard bo spokojnie zaspokoi moje oczekiwania względem zasięgu. Natomiast o wiele bardziej wolałbym Junipera!

Pytanie tylko czy w praktyce da się tym autem jeździć w trasy po Europie i nie będzie to absurdalnie upierdliwe..? Z tego co widzę to mało kto decyduje się na podstawowego Junipera. Dlaczego?

90% tras to będzie jazda w promieniu 150km. Ale planuję z 3-4 razy w roku wyjazd typu Norwegia lub Włochy.

Jaki zasięg będzie miał Juniper SR przy prędkości 120km/h (80-10%)?

Początkowo rozważałem czy by nie dopłacić tych 15k do wersji LR RWD, ale chyba przekracza to moje możliwości...

P.S. Posiadam ładowarkę bezpośrednio przy moim miejscu garażowym w bloku.
Da rade😉. Przez dwa lata pokonywałem regularnie trase 1900km. Latem przy predkosci 120-130 spokojnie da sie zrobic 320km a tyle potrzebuje aby dojechac do pierwszej ładowarki tesli. Poźniej już jest inny swiat… Zimą niestety musze po drodze doladowac sie z 5-10min. Dlatego teraz wziąłem Y rwd lr.
 

Kovalsky

Fachowiec
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Potwierdziliście moje przypuszczenia i myślę że biorąc to wszystko pod uwagę Juniper SR spełni nasze oczekiwania!

Szkoda że faktycznie ładuje się to wolniej niż starszy model na BYD BLADE, ale przynajmniej jest te 2,5kWh więcej. ;)

Nadal nie wiem jakiego zużycia spodziewać się przy 120km/h - ktoś wie?
Nie zdarzyło się, abym przy tempomacie ustawionym na 120 km/h przekroczył 20 kWh/100km.
Z reguły jest to około 16-18 kWh.
Na polskich ekspresówkach i tak nie da rady jechać płynnie; zawsze znajdzie się sapacz, który wyprzedzić Cię musi, bo inaczej się udusi. W takiej sytuacji zjeżdżam na prawy i czekam, aż sobie pojedzie. Na prawym - jak wiadomo - podróż przebiega wolniej...
 

nabrU

Moderator
Nadal nie wiem jakiego zużycia spodziewać się przy 120km/h - ktoś wie?

No to najwyższy czas zapoznać się z wykresami / arkuszami @to_masz


Co prawda tam jest TMY LR AWD ale w TMY RWD będzie co najmniej tak samo jak nie ciutkę lepiej.
 

to_masz

Posiadacz elektryka
No to najwyższy czas zapoznać się z wykresami / arkuszami @to_masz


Co prawda tam jest TMY LR AWD ale w TMY RWD będzie co najmniej tak samo jak nie ciutkę lepiej.
@aleksanderjorlowski ja polecam do poprzedniego LR AWD tablice w zależności od temperatury i prędkości:

 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
Wolał bym miec baterie 50 kWh ładująca się 5 minut niz 100 kWh ładująca się 30 minut
Why not both?
Ja bym wolał baterie 174kWh ładująca się 5 minut. Wtedy dopiero M3 dorównywał by w trasie ICE. A do tego chyba dążymy? Przejechać na swoim ekologicznym prądzie jak najdalej zanim skorzystamy z komercyjnej stacji?
 
Top