Czy można zamówić M3 dzisiaj i odebrać w grudniu 21?

danielm

Pionier e-mobilności
A jak jest z rekomendacją co do ładowania najmniej obciążającego baterię - jeśli ktoś mało jeździ i nie przekracza dziennego dystansu np. 50km oraz posiada garaż z możliwością ładowania via siła ale też i zwykłe gniazdko to jak powinno się do tego podejść? Codziennie doładowywać, po wyczerpaniu do określonego poziomu (np. 20%) i poprzez zwykłe gniazdko czy siłę z wallbox'em albo bez?
ja ładuje się gdy mi spadnie poniżej 30% i ładuje do 90%, ale tesla zaleca by podpinać auto kiedy się ma ochote, byle nie trzymać go głęboko rozładowanego ani długotrwale naładowanego do pełna.
jak mam trase która wymaga naładowania powyżej 90% to ładuje się do 95% przez noc. wstaje rano i zdalnie przesuwam suwak na 100%. zanim się ogarne to mam auto naładowane
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Tesli przenośna ładowarka ładuje 3.6kW. Skad te 2kW?
Jak się boisz ze 220V/16A to za malo a długo będziesz czekać na TWC, to zamontuj sobie gniazdko siła, kup kabel do przenośnej ładowarki od tesli na 3 fazy i będziesz miał 7,2KW a to już całkiem szybkie ładowanie.
Mi przenośna ładowarka by w zupełności wystarczyła ale TWC to bardziej ergonomiczne rozwiązanie bo sobie wisi w garażu i czeka na auto a przenośna ładowarkę trzeba pamiętać by późnej ze sobą zabrać
 
Last edited:

Szatan

Posiadacz elektryka
U teściów jak ładowałem ostatnio to pokazywało mi 3kW a oni maja stara instalacje elektryczna. U mnie w domu napięcie fazowe mam 235V wiec wychodzi ponad 3kW.
 
Last edited:

t3sla4sun

Zadomawiam się
Screenshot 2021-12-01 at 14.53.53.png

To chyba 3 standard range są do wyboru ;)
 

tokwi

Pionier e-mobilności
To chyba ostatnie SR+ z bateriami NCA i przyspieszeniem 5,6s
A w sklepie już tylko LFP i 6,1s.
Czy do tych chińskich da się dokupić boosta?
 
Top