kborzy

Zadomawiam się
Dzień dobry,

Pierwszy raz będę brał taki leasing i ciężko mi określić czy oferta jest opłacalna.
Mam propozycję wynajmu nowego pojazdu w w wysokości 1300 brutto z assistance (i samochodem zastępczym) i serwisem , bez wkładu własnego na okres 2 lat. Do tych opłat dojdzie jeszcze ubezpieczenie.
Warunek taki, że na pojazd będzie brana dotacja ale to firma leasingowa bierze te dotację. Wartość ofertowa auta 130 tys. zł brutto. Auto chcę oddać na koniec umowy.

Specjalnie nie podaje marki auta czy firmy leasingowej , bo nie jest to aż takie konieczne.
Patrząc na parametry takie jak cena auta a cena czynszu miesięcznego jak ocenianie czy to dobry stosunek ?

Czy możecie się podzielić swoimi doświadczeniami, jaki poziom raty bruttop przy danej cenie auta udało się wam osiągnąć w wynajmie długoterminowym?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Jakie warunki?
Wpłacałem pół roku temu 27 tys opłaty wstępnej (czyli część z tego byłaby do zwrotu), rata to 1420 zł brutto.
Na 2 lata było, pozostało z tego 3/4 tego okresu.

Plus same opłaty do mLeasing za cesję.
To model przed liftem?
Tak.
2023, Techniq AWD.
Obecny przebieg 9500 km.
 

Elon

Zadomawiam się
Tam była bardzo duża doplata za wyposażenie.

Najniższa wersja (ale 77kWh) to były raty po 380zł netto i przy mniejszej wpłacie własnej (mniejsza strata na vat dotacji).

Obecnie za tyle to można mieć tylko pazdzierze z małą baterią. Z zakupami lepiej wstrzymać się do końca roku gdzie wyprzedaże znowu przywrócą fajne oferty.
Obecne oferty bardziej przypominają żniwa dla sprzedawców gdzie byle co próbują sprzedać przy wpłacie 40k netto...
 

Grzechu

Zadomawiam się
Wpłacałem pół roku temu 27 tys opłaty wstępnej (czyli część z tego byłaby do zwrotu), rata to 1420 zł brutto.
Na 2 lata było, pozostało z tego 3/4 tego okresu.

Plus same opłaty do mLeasing za cesję.

Tak.
2023, Techniq AWD.
Obecny przebieg 9500 km.
To teraz za tyle jest nówka, na pełnym wypasie. Katalogowo pod 290k
 

Grzechu

Zadomawiam się
Tam była bardzo duża doplata za wyposażenie.

Najniższa wersja (ale 77kWh) to były raty po 380zł netto i przy mniejszej wpłacie własnej (mniejsza strata na vat dotacji).

Obecnie za tyle to można mieć tylko pazdzierze z małą baterią. Z zakupami lepiej wstrzymać się do końca roku gdzie wyprzedaże znowu przywrócą fajne oferty.
Obecne oferty bardziej przypominają żniwa dla sprzedawców gdzie byle co próbują sprzedać przy wpłacie 40k netto...
No właśnie tak myślę, aby poczekać do września. Dziś zobaczę po ile wychodzi tavascan, Q6 na wyprzedaży rocznika, gdzieś styczeń/luty, można było dorawac łapiącą się na dotacje wersję quattro, z baterią 100kwh
 

Ev3

Pionier e-mobilności
To teraz za tyle jest nówka, na pełnym wypasie.
Wątpię żebyś dostał nówkę na atrakcyjne raty, przy wpłacie rzędu 20 tys brutto.....
Będzie minimum dwa razy więcej tej wpłaty, a więc i drożej.

Jedyny przypadek, w którym może wyjść taniej to jdg i dotacja (tu dotacja jest/była już też wliczona w cenę - importer to zrobił).

W każdym innym będzie drożej i dłuższy czas tych testów (wynajmu), tu zostało 18 miesięcy.

P.S.
Katalogowo to auto to też było 290 tys.
 

Grzechu

Zadomawiam się
Wątpię żebyś dostał nówkę na atrakcyjne raty, przy wpłacie rzędu 20 tys brutto.....
Będzie minimum dwa razy więcej tej wpłaty, a więc i drożej.

Jedyny przypadek, w którym może wyjść taniej to jdg i dotacja.

W każdym innym będzie drożej i dłuższy czas tych testów (wynajmu), tu zostało 18 miesięcy.

P.S.
Katalogowo to auto to też było 290 tys.
Ja biorę na jdg:)
 
Top