Czyzby bateria 2170L (82kWh) w najnowszym TM3 LR i P?

Bronek

Pionier e-mobilności
Mnie już świerzbi chęć zmiany, ale nie dlatego, że pompa ( moim zdaniem przereklamowana dla naszego stylu jazdy wręcz mniej praktyczna)
Tez nie dla zasięgu, bo obecne 300 km+ jest dla mnie OK.
Może grzana kierownica, trochę ma znaczenie? Ale głównie zmiana np Y lub S, dla samej zmiany.
Inne marki kompletnie mnie nie rajcują.
Tycan, może ale za drogi jest, jak na to co daje i szorowanie tyłkiem po asfalcie mi się nie podoba. Tm3 też jest niska niestety, ale cóż jest.
Trzyma mnie i to chyba mocno - "Łączność Premium" i FSD.
Mam przynajmniej wytłumaczenie dlaczego bez sensu nie wydaję sporej kasy na kolejne auto gdy mi one zupełnie jest niepotrzebne.
Dzięki MUSK za politykę dystrybucji mrzonek o Świecie Doskonałym!
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Ostatnio też nad tym się zastanawiałem, co dalej jak się znudzi TM3, i prawda jest taka że poza S oraz Cybertruck nic innego mnie nie kręci.
Bardzo zacieram ręce na Cyberka i jak się wszystko poukłada zgodnie z planem to i pewnie nastąpi wymiana :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ostatnio też nad tym się zastanawiałem, co dalej jak się znudzi TM3, i prawda jest taka że poza S oraz Cybertruck nic innego mnie nie kręci.
Bardzo zacieram ręce na Cyberka i jak się wszystko poukłada zgodnie z planem to i pewnie nastąpi wymiana :)
Tu mam obawy o DMC.
Tesla S u mnie to raczej w ostateczności. To duża osobówka, bardziej Cybertruck by mnie ekscytował .
Zmieniam dla przyjemności. Praktycznie do jazdy lokalnej, to mogę mieć byle co. W trasy osobowego własnego nie potrzebuję.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Je
Będziesz miał taką cenę bez zmian. Miałem podobnie.
Jesteś pewien? W umowie jest zapis:
”Ze względu na ciągłe zmiany dotyczące podatków i opłat, które uzależnione są od wielu czynników, na przykład miejsca rejestracji Pojazdu, zostaną one obliczone bezpośrednio przed datą dostawy i wskazane w Końcowym Cenniku. Pokrycie takich podatków i opłat stanowi Państwa odpowiedzialność.”
 

Relevant

Fachowiec
”Ze względu na ciągłe zmiany dotyczące podatków i opłat, które uzależnione są od wielu czynników, na przykład miejsca rejestracji Pojazdu, zostaną one obliczone bezpośrednio przed datą dostawy i wskazane w Końcowym Cenniku. Pokrycie takich podatków i opłat stanowi Państwa odpowiedzialność.”
No ale to jest wg mnie precyzyjnie gdyby np państwo podniosło VAT - Niemcy w zeszłym roku stawkę zmienili chyba dwa razy. To zdanie powyżej nic nie mówi o zmianach w samym samochodzie.
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Je

Jesteś pewien? W umowie jest zapis:
”Ze względu na ciągłe zmiany dotyczące podatków i opłat, które uzależnione są od wielu czynników, na przykład miejsca rejestracji Pojazdu, zostaną one obliczone bezpośrednio przed datą dostawy i wskazane w Końcowym Cenniku. Pokrycie takich podatków i opłat stanowi Państwa odpowiedzialność.”
Zamówiłem TM3 w Lipcu'20, z grudniowego odbioru auta zrezygnowałem, w międzyczasie podrożał hak, odebrałem egzemplarz w Lutym (drugi rzut) cena była taka jak pry zamówieniu. Pani z Tesli podkreśliła że cena będzie taka jak na zamówieniu proforma. Tak było w moim przypadku, zakładam że nadal taki stan jest
ALE ..przemknął mi gdzieś komentarz że ktoś odbierając miał inna cenę niż na FV proforma, może to było w innym kontekście, nie przytoczę tego teraz.

Tak więc odpowiadając, nie jestem pewien, polityka cenowa Tesli jest dość dynamiczna. Może się poszczęściło części kolegów/koleżanek, a części nie. To tak jak z tą podgrzewana kierownicą :p
 

slaveq

Pionier e-mobilności
No miałem cały wątek o tym i pani z Tesli przez telefon mi powiedziała, że będę musiał zapłacić więcej. Niestety nie wiem na ile to był wybieg żeby mnie przekonać do wyboru auta ze stoku a na ile prawda. Tak naprawdę dowiem się w dniu wystawienia faktury.
 
Top