Degradacja Leaf Spy

Kierowca23

Posiadacz elektryka
Przecież mogą przytulić kasę i wciąż powiedzieć, że gwarancji 'ni ma'. :p

Ale jak znam życie to nawet do przekładni nie zajrzą. Pewnie gdzieś tam postukają, opony sprawdzą, kompa podłączą i powiedzą 'tysiak się należy' :sneaky:
Mam nagrany na Video prawie cały przegląd mechaniczny w zacnym ASO.
Jako że do wymiany był wyłącznie filtr kabinowy i nic się nie działo, coś musieli porobić żeby przetrzymać auto 3 godziny i zainkasować konkretną kwotę (więcej niż tysiak). Więc chyba dla tego praca filmowców :ROFLMAO:

Na filmie oględziny przekładni, silnika itp. wyglądają dokładnie tak jak napisałeś. Mechanik wchodzi z latarką pod auto i ogląda cały układ napędowy - czy nie ma wycieków, pęknięć, przebarwień. A pod maską sprawdzał to, co zwykle może sprawdzić kierowca.
Opony i hamulce pomierzyli odpowiednimi próbnikami.
Diagnostyki z kompem już nie filmowali :cautious: (może im się karta SD skończyła )
 

Kierowca23

Posiadacz elektryka
Po przeglądzie taki niezły milf mi pokazywał załączony wydruk stanu baterii z ich komputera, pokazałem jej Leaf Spy'a, kurde jakbyśmy byli tam sami to w ten sposób filmy XXX się zaczynają :p:love::ROFLMAO:
Kurde na następny przegląd jadę tam gdzie Ty, choćbym miał auto 5x po drodze ładować 🤣
 

ClassicGOD

Leaf on the wind
Po przeglądzie taki niezły milf mi pokazywał załączony wydruk stanu baterii z ich komputera, pokazałem jej Leaf Spy'a, kurde jakbyśmy byli tam sami to w ten sposób filmy XXX się zaczynają :p:love::ROFLMAO:
Jakby chcieli to oni w tym ich Consult (bo chyba tak się zwie Nissanowski soft serwisowy) mają te same i więcej danych niż w LeafSpy ale przeciętny użytkownik samochodu nie ma pojęcia co i jak więc nie ma po co go stresować szczegółowymi danymi więc mają prosty jak budowa cepa wydruk odpowiadający kreskom baterii w desce rozdzielczej.
 

Ronin78

Posiadacz elektryka
Nabiłem do 100% - 100% na desce rozdzielczej, LS raportuje 97.9% na amerykańskich forach czytałem , że mają na to sposób ponownego wpięcia portu ładowania i faktycznie wtedy doładowuje dalej, ponoć 3x i dobije 100/100, zrówna/zresetuje BMSa, ale jakoś nie widzę takiej potrzeby, czy korzyści, tym bardziej że będą na pewno chwilowe.

 

Attachments

  • Screenshot_20250510-092533.png
    Screenshot_20250510-092533.png
    137,4 KB · Liczba wyświetleń: 8

Ronin78

Posiadacz elektryka
Zbliżam się do 40kkm, za +/- miesiąc zrobię ładowanie do 100% tymczasem niewielki spadek SOH i niewielki wzrost Hx, średni pobór z całego życia samochodu nadal równe 13 kWh/100km
 

Attachments

  • ŚredniaSOHNissan.jpg
    ŚredniaSOHNissan.jpg
    210,9 KB · Liczba wyświetleń: 3
  • LStab.png
    LStab.png
    58,7 KB · Liczba wyświetleń: 3

nabrU

Moderator
Prawie 10% degradacji to chyba sporo?
Spalanie nieduże bo tras (długich / szybkich) chyba nie robisz.
 

Ronin78

Posiadacz elektryka
Prawie 10% degradacji to chyba sporo?
Spalanie nieduże bo tras (długich / szybkich) chyba nie robisz.
Ja wiem czy sporo, powyżej średniej dla tego modelu, zobaczymy dalej, pobór z wszystkich tras jakie miałem, generalnie 25km do pracy w jedną stronę. Bywa kilka razy w miesiącu autostrada, bywa kilka razy w roku V-max, bywa i dziadkowanie jak wszyscy dziadkują, "pole position" spod świateł to jednak zobowiązuje, 99% wygranych - raz tylko poszedłem łeb w łeb z Lexusem IS 350 F-Sport, ani on się nie spodziewał, ani ja, wyszło łeb w łeb, poza tym normalne użytkowanie.
 

nabrU

Moderator
Ja wiem czy sporo, powyżej średniej dla tego modelu, zobaczymy dalej,

Chyba 'poniżej średniej' patrząc na Twoją krzywą. 91,16% to ciutkę lepiej niż krzywa statystyczna przy 40k km z wynikiem 90,99%
W sumie w tym aspekcie zmartwienia nie ma. W razie 'W' baterii do Leaf'ów jest trochę na rynku ;)
 

Najnowsze dyskusje

Top