Dobra cena Tesli 3 w USA.

cooler

Pionier e-mobilności
A potem się gawiedź cieszy że elektryki się palą.

Jest grupa osób jak mój sąsiad i znajomy który w imię kilku zaoszczędzonych PLN-ów kupują takie i gorsze rozbitki z USA, myśląc sobie że sąsiedzi im zazdroszczą Tesli lub BMW, ba oni naprawdę uważają się za lepszych od innych, sprytniejszych, bogatszych.

Od dawna ostrzyłem sobie zęby na Teslę, ale mając świadomość że to ciągle wynalazek kupiłem dopiero nową z salonu w PL z gwarancją (i jak się okazało przydała się) i z wysoką pewnością że nic w baterię oraz napęd jej się nie stało.

Co ciekawe kupując nową (zwłaszcza na firmę z VAT), odejmując od kwoty netto dopłatę do elektryków oraz wrzucając raty w koszty taki samochód wychodzi ostatecznie około połowy wartości brutto, więc kupowanie używanych oraz takich śmietników zupełnie rozmija się z celem ekonomicznym.

Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy tyle energii zużywając na sprowadzenie śmietnika z USA a nie umieją policzyć z kalkulatorem w ręku wszyskich kosztów takiej operacji.
 
Last edited:

tomA

Posiadacz elektryka
Ja tez rozważałem tesle z USA ale jak poczytałem i policzyłem jak piszesz dopłatę do elektryków, VAT, koszty itp to okazało się ze wychodzi taniej nowa z gwarancja niż za te kilkuletnie szroty z USA. Inna sprawa ze goście sprzedający tesle z USA są troszkę jebnieci ( nie wszyscy) wołając takie wysokie kwoty za tesle z rynku USA po konwersjach, przygodach i bez gwarancji…
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Ja niestety nigdy nie miałem nowego auta i ne będę miał ,ale nigdy też nie kupiłem auta z USA ponieważ znam ludzi którzy to sprowadzają i widzę co przypływa, np ostatnio dwu letnia BMW z całymi bokami do wymiany /całymi!/ a żeby jeszcze było śmiesznie auto podeptane po dachu masce i bagażniku plus skradzione Lasery z przodu, chyba ktoś. nie umiał wyjść po załadunku z kontenera i musiał przejść po aucie .Można kupić ładne używane bo Wasze nowe też będą kiedyś używane i cieszyć się używane dobrym samochodem, co innego przetarcie wymiana błotnika.drzwi, a nie wstawienie całej dupy, takie auto powinno iść na części bez prawa rejestracji.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Pamiętaj, że tutaj konwersja na EU to nie tylko światła ale także system ładowania.
oraz utrata gwarancji, dostepu do serwisu superchargerów, ładowania DC i aktualizacji oprogramowania. oczywiście pan Wiesio z garażu za rogiem wszystkie zabezpieczenia potrafi złamać ale wtedy będzie płacz że tesla nie uznała gwarancji
 

cooler

Pionier e-mobilności

cooler

Pionier e-mobilności

Najnowsze dyskusje

Top