To jest można powiedzieć uchwyt rowerowy. Do takiego uchwytu nie potrzebujesz homologacji i mieć tego w dowodzie rejestracyjnym.Brak informacji o maksymalnym uciągu. Czyżby ten hak był tylko do wożenia bagażnika rowerowego?
To jest można powiedzieć uchwyt rowerowy. Do takiego uchwytu nie potrzebujesz homologacji i mieć tego w dowodzie rejestracyjnym.Brak informacji o maksymalnym uciągu. Czyżby ten hak był tylko do wożenia bagażnika rowerowego?
Hmmm to wygląda ciekawie dla mnie w takim razie, w końcu mógłbym z psiuchami do lasu teslą jechaćTo jest można powiedzieć uchwyt rowerowy. Do takiego uchwytu nie potrzebujesz homologacji i mieć tego w dowodzie rejestracyjnym.
Homologacji nie przeskoczysz.Ma 1600kg uciągu zamiast oryginalnego 900kg
Choć 116 kg nacisku na kulę zamiast standardowych 75 kg może się przydać. Może?Please double-check your owner's manual of your particular Tesla Model 3s maximum tow rating.
Mam firmę z Gliwic która zakłada Brinka w Teslach. Podobno już kilka sztuk robili. Komplet z montażem 3200.Homologacji nie przeskoczysz.
Choć 116 kg nacisku na kulę zamiast standardowych 75 kg może się przydać. Może?
Właśnie wysłałem im maila z zapytaniem czy montaż haka na rowery na własną rękę będzie skutkował utratą gwarancji. Czy masz coś na piśmie np. maila czy tylko ustnie Ci tak powiedzieli.Ja dziś rozmawiałem z serwisem i otrzymałem informację że mogę założyć sobię hak na własną rękę. Gwarancji nie stracę. Ewentualnie na rzeczy które zostaną uszkodzone bezpośrednio przez montaż haka.
Właśnie wysłałem im maila z zapytaniem czy montaż haka na rowery na własną rękę będzie skutkował utratą gwarancji. Czy masz coś na piśmie np. maila czy tylko ustnie Ci tak powiedzieli.
Wiesz może, jaka jest wpisana dopuszczalna masa przyczepy w dowodzie?Mam firmę z Gliwic która zakłada Brinka w Teslach. Podobno już kilka sztuk robili. Komplet z montażem 3200.