Dostawy II kw. 2025 roku

inter

Pionier e-mobilności
Dzięki za info.
Ciekawe jest to, że ja zamówiłem swoją jakieś 9 dni temu i do teraz nie mam nawet nadanego numeru vin.
W jakiej konfiguracji zamówiłeś swoją?
Bo gdy sie zamawia, najlepiej zadzwonić i spytać co mają dostępne.
 

Teslomaniak

Nowy na Forum
Bo gdy sie zamawia, najlepiej zadzwonić i spytać co mają dostępne.

Hmm, trochę to dziwne. Z jednej strony zamówienie chcą aby realizować przez stronę a z drugiej mam dzwonić aby spytać co jest dostępne... Trochę to wszystko trąci amatorszczyzną.
Nawet jeżeli nie mają konfiguracji, którą zamówiłem to szkoda, że ktoś się nie pofatygował aby się ze mną skontaktować i zaproponować jakaś alternatywne. Nie jestem nawet w stanie niczego konkretnego dowiedzieć się od doradcy, który został przypisany do mojego zamówienia. Kurcze to wszystko skutecznie mnie zniechęca... Chyba jednak przywykłem do innego poziomu obsługi.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Nie jestem nawet w stanie niczego konkretnego dowiedzieć się od doradcy, który został przypisany do mojego zamówienia. Kurcze to wszystko skutecznie mnie zniechęca... Chyba jednak przywykłem do innego poziomu obsługi.
Po raz n-ty odkrywamy, że to jednak człowiek jest kluczowy w procesie.
 

Pedr

Posiadacz elektryka
Dzięki za info.
Ciekawe jest to, że ja zamówiłem swoją jakieś 9 dni temu i do teraz nie mam nawet nadanego numeru vin.
W jakiej konfiguracji zamówiłeś swoją?
Biała + białe wnętrze. W trakcie zamówienia znaleźli mi dokładnie taką i zarezerwowali po VINie, ale w aplikacji zobaczyłem VIN dopiero gdy leasing przelał im pełną kwotę.
 

Teslomaniak

Nowy na Forum
A co jest na fakturze? Jeśli masz już leasing załatwiony, to powinna być faktura - nie ma tam VINu? Zadzwoń do salonu. A jaką wersję zamówiłeś?
Umowę mam podpisaną ale z wpłatą wstępną się wstrzymałem do czasu określenia przybliżonego czasu realizacji. W salonie otrzymałem informację, że oni i tak wystawią FV do banku dopiero jak przypiszą VIN do zamówienia i że wpłatę wstępną mogę zrobić dopiero po otrzymaniu VIN (stwierdzili, że nie wpływa to na termin realizacji zamówienia). Kurcze już sam nie wiem.
 

inter

Pionier e-mobilności
Hmm, trochę to dziwne. Z jednej strony zamówienie chcą aby realizować przez stronę a z drugiej mam dzwonić aby spytać co jest dostępne... Trochę to wszystko trąci amatorszczyzną.
Nawet jeżeli nie mają konfiguracji, którą zamówiłem to szkoda, że ktoś się nie pofatygował aby się ze mną skontaktować i zaproponować jakaś alternatywne. Nie jestem nawet w stanie niczego konkretnego dowiedzieć się od doradcy, który został przypisany do mojego zamówienia. Kurcze to wszystko skutecznie mnie zniechęca... Chyba jednak przywykłem do innego poziomu obsługi.
Jak chcesz szybko to tylko taka droga. Inaczej możesz czekać, bo twojego wymarzonego samochodu nie ma na statku.
Ja się akurat pofatygowałem do salonu, dowiedziałem sie co płynie i tego samego dnia zamówiłem przez internet.
 
Top