Teslomaniak
Nowy na Forum
Czy wiadomo z jakiego miesiąca produkcji są te tesle, które aktualnie płyną do Słowenii?
Moja z tego co mi przekazano jest z 10 kwietnia.Czy wiadomo z jakiego miesiąca produkcji są te tesle, które aktualnie płyną do Słowenii?
Dzięki za info.Moja z tego co mi przekazano jest z 10 kwietnia.
Bo gdy sie zamawia, najlepiej zadzwonić i spytać co mają dostępne.Dzięki za info.
Ciekawe jest to, że ja zamówiłem swoją jakieś 9 dni temu i do teraz nie mam nawet nadanego numeru vin.
W jakiej konfiguracji zamówiłeś swoją?
Bo gdy sie zamawia, najlepiej zadzwonić i spytać co mają dostępne.
Po raz n-ty odkrywamy, że to jednak człowiek jest kluczowy w procesie.Nie jestem nawet w stanie niczego konkretnego dowiedzieć się od doradcy, który został przypisany do mojego zamówienia. Kurcze to wszystko skutecznie mnie zniechęca... Chyba jednak przywykłem do innego poziomu obsługi.
Biała + białe wnętrze. W trakcie zamówienia znaleźli mi dokładnie taką i zarezerwowali po VINie, ale w aplikacji zobaczyłem VIN dopiero gdy leasing przelał im pełną kwotę.Dzięki za info.
Ciekawe jest to, że ja zamówiłem swoją jakieś 9 dni temu i do teraz nie mam nawet nadanego numeru vin.
W jakiej konfiguracji zamówiłeś swoją?
A co jest na fakturze? Jeśli masz już leasing załatwiony, to powinna być faktura - nie ma tam VINu? Zadzwoń do salonu. A jaką wersję zamówiłeś?Nie jestem nawet w stanie niczego konkretnego dowiedzieć się od doradcy, który został przypisany do mojego zamówienia.
Umowę mam podpisaną ale z wpłatą wstępną się wstrzymałem do czasu określenia przybliżonego czasu realizacji. W salonie otrzymałem informację, że oni i tak wystawią FV do banku dopiero jak przypiszą VIN do zamówienia i że wpłatę wstępną mogę zrobić dopiero po otrzymaniu VIN (stwierdzili, że nie wpływa to na termin realizacji zamówienia). Kurcze już sam nie wiem.A co jest na fakturze? Jeśli masz już leasing załatwiony, to powinna być faktura - nie ma tam VINu? Zadzwoń do salonu. A jaką wersję zamówiłeś?
Jak chcesz szybko to tylko taka droga. Inaczej możesz czekać, bo twojego wymarzonego samochodu nie ma na statku.Hmm, trochę to dziwne. Z jednej strony zamówienie chcą aby realizować przez stronę a z drugiej mam dzwonić aby spytać co jest dostępne... Trochę to wszystko trąci amatorszczyzną.
Nawet jeżeli nie mają konfiguracji, którą zamówiłem to szkoda, że ktoś się nie pofatygował aby się ze mną skontaktować i zaproponować jakaś alternatywne. Nie jestem nawet w stanie niczego konkretnego dowiedzieć się od doradcy, który został przypisany do mojego zamówienia. Kurcze to wszystko skutecznie mnie zniechęca... Chyba jednak przywykłem do innego poziomu obsługi.