AndrzejKulig
Fachowiec
Ale z Ciebie teslomaniak! Taka dygresja: ZAWSZE ale ZAWSZE (to jest moja obserwacja) gdy mam do czynienia z ludźmi przyzwyczajonymi do wysokiej jakości produktów/obsługi - same produkty/obsługa/jakość oferowanej przez nich pracy jest statystycznie niższa. Masz przewagę intelektualną/technologiczną - stwórz sam pojazd i sprzedawaj go wedle własnych standardówHmm, trochę to dziwne. Z jednej strony zamówienie chcą aby realizować przez stronę a z drugiej mam dzwonić aby spytać co jest dostępne... Trochę to wszystko trąci amatorszczyzną.
Nawet jeżeli nie mają konfiguracji, którą zamówiłem to szkoda, że ktoś się nie pofatygował aby się ze mną skontaktować i zaproponować jakaś alternatywne. Nie jestem nawet w stanie niczego konkretnego dowiedzieć się od doradcy, który został przypisany do mojego zamówienia. Kurcze to wszystko skutecznie mnie zniechęca... Chyba jednak przywykłem do innego poziomu obsługi.