Geometrię należy zrobić wg instrukcji i nic nie klęka. W TM3HL należy balastować fotel kierowcy i pasażera po 68kg.Jeżeli ta geometria klęka pod ciężarem zwykłego użytkownika to znaczy że to badziew jest. Geometria to podstawa bezpieczeństwa prowadzenia auta. A zwieszenie powinno być odporne na takie rzeczy.
Tak więc Tesla wstydź się… 🤨😤
No to najtrudniejsze rzeczy masz zrobione. Masz wydruk z tej geometrii? Ściąganie i kierę to można w garażu skorygować. Pojedź w inne miejsce i zrób geometrię a w zasadzie zbieżność (przód i tył) bo to wpływa na ściąganie. Podejrzewam, że ktoś mógł założyć że tył nie ma regulacji i to może być przyczyną.Dla potomnych. Narastające drgania wyeliminowane. Serwis w Warszawie się spisał. Winne tarcze i łożyska tylne. Objawy z goła inne niż w dotychczasowych moich autach gdzie przerabiałem krzywe tarcze i zużyte łożyska. Ale tutaj były wadliwe a nie zużyte. Bicie promieniowe nie osiowe tak podejrzewam. Ściąganie auta jednak pozostało.. szkoda.. Geometria itp nic nie dała. Nawet mam wrażenie kierownica jest jeszcze bardziej krzywo. Ponoć to nie ma znaczenia, a może jednak?