Dzień dobry, Witam
Nazywam się Agata i jestem studentką drugiego roku Szkoły Doktorskiej Politechniki Wrocławskiej na kierunku Inżynieria Mechaniczna. Temat mojej rozprawy dotyczy metod obliczania/szacowania prędkości kolizyjnej pojazdu na podstawie głębokości jego deformacji. Praca obejmuje pojazdy z silnikami alternatywnymi, czyli zarówno pojazdy elektryczne, jak i hybrydowe czy napędzane wodorem. Obecnie stosowane metody obliczeniowe były tworzone dla pojazdów z silnikami spalinowymi i wykazują znaczne różnice przy stosowaniu ich do pojazdów nowszej generacji.
W moich badaniach skupiam się na próbie określenia, które parametry konstrukcyjne nowszych pojazdów wpływają na te różnice i w jakim stopniu. Ma to na celu ustalenie, jakie zmiany należy wprowadzić do dotychczas stosowanych metod obliczeniowych, aby możliwie najbardziej zminimalizować wspomniane błędy obliczeniowe.
Stąd też moja obecność na forum. Otóż poszukuję uszkodzonych, zdeformowanych samochodów do badań. Chodzi o deformacje w wyniku zderzenia z jakąś przeszkodą (innym pojazdem, budynkiem, drzewem itp).
Jeśli ktoś z was posiada taki samochód i mógłby go udostępnić do wykonania zdjęć i pomiarów to zapraszam do kontaktu. Same zdjęcia takiego uszkodzonego pojazdu również się nadadzą, jednak aby były przydatne w mojej pracy to potrzeba ich sporo (aby wykonać chmurę punktów).
Od razu zaznaczam, że żadne dane identyfikacyjne pojazdu czy właściciela nie będą przeze mnie zbierane, ani tym bardziej rozpowszechniane. Ewentualne widoczne znaki identyfikacyjne pojazdu będą usuwane ze zdjęć. Będę jednak potrzebować zgodę na ewentualną publikację wybranych zdjęć w mojej pracy naukowej.
Także jeśli ktoś jest w stanie i chce mnie wspomóc, to zapraszam do kontaktu. 🙂
Pozdrawiam
Agata
Nazywam się Agata i jestem studentką drugiego roku Szkoły Doktorskiej Politechniki Wrocławskiej na kierunku Inżynieria Mechaniczna. Temat mojej rozprawy dotyczy metod obliczania/szacowania prędkości kolizyjnej pojazdu na podstawie głębokości jego deformacji. Praca obejmuje pojazdy z silnikami alternatywnymi, czyli zarówno pojazdy elektryczne, jak i hybrydowe czy napędzane wodorem. Obecnie stosowane metody obliczeniowe były tworzone dla pojazdów z silnikami spalinowymi i wykazują znaczne różnice przy stosowaniu ich do pojazdów nowszej generacji.
W moich badaniach skupiam się na próbie określenia, które parametry konstrukcyjne nowszych pojazdów wpływają na te różnice i w jakim stopniu. Ma to na celu ustalenie, jakie zmiany należy wprowadzić do dotychczas stosowanych metod obliczeniowych, aby możliwie najbardziej zminimalizować wspomniane błędy obliczeniowe.
Stąd też moja obecność na forum. Otóż poszukuję uszkodzonych, zdeformowanych samochodów do badań. Chodzi o deformacje w wyniku zderzenia z jakąś przeszkodą (innym pojazdem, budynkiem, drzewem itp).
Jeśli ktoś z was posiada taki samochód i mógłby go udostępnić do wykonania zdjęć i pomiarów to zapraszam do kontaktu. Same zdjęcia takiego uszkodzonego pojazdu również się nadadzą, jednak aby były przydatne w mojej pracy to potrzeba ich sporo (aby wykonać chmurę punktów).
Od razu zaznaczam, że żadne dane identyfikacyjne pojazdu czy właściciela nie będą przeze mnie zbierane, ani tym bardziej rozpowszechniane. Ewentualne widoczne znaki identyfikacyjne pojazdu będą usuwane ze zdjęć. Będę jednak potrzebować zgodę na ewentualną publikację wybranych zdjęć w mojej pracy naukowej.
Także jeśli ktoś jest w stanie i chce mnie wspomóc, to zapraszam do kontaktu. 🙂
Pozdrawiam
Agata