mALEK
Pionier e-mobilności
mialem okazje sie ladowac dwa razy. pierwszy przed "oficjalnym" otwarciem, a drugi wczoraj, z kawka i bardzo mila rozmowa, w ogrzewanym namiocie - przy okazji pozdrowienia dla panow z Ekoen
w pierwszy dzien nie dzialaly czytniki kart, ale dzialala apka (fordpass), w drugi juz wszystko dzialalo. oprocz kawki, mozna bylo zapytac o krzywa ladowania, bo panowie z lapkiem bedac online, bardzo chetnie udzielali informacji. ogolnie
- strategia Ekoen jest budowa stacji/hubow w miastach, szczegolnie w okolicy duzych osiedli, aby ulatwic przejscie na BEV wlasnie klientom z takich lokalizacji
- skupiaja sie tylko na szybkich/najszybszych ladowarkach, w ofecie maja miec/maja ladowarki o szybkosci wiekszej niz sa w stanie przyjac dostepne na rynku auta
- dlatego tez wyzwaniem sa dostepne przylacza w okolicy, ktore podolaja ich strategii
stad ten stadion i inne duze obiekty w okolicy
ogolnie pozytywnie i taka strategie rozumiem i popieram
zobaczymy jak z cenami bedzie...
w pierwszy dzien nie dzialaly czytniki kart, ale dzialala apka (fordpass), w drugi juz wszystko dzialalo. oprocz kawki, mozna bylo zapytac o krzywa ladowania, bo panowie z lapkiem bedac online, bardzo chetnie udzielali informacji. ogolnie
- strategia Ekoen jest budowa stacji/hubow w miastach, szczegolnie w okolicy duzych osiedli, aby ulatwic przejscie na BEV wlasnie klientom z takich lokalizacji
- skupiaja sie tylko na szybkich/najszybszych ladowarkach, w ofecie maja miec/maja ladowarki o szybkosci wiekszej niz sa w stanie przyjac dostepne na rynku auta
- dlatego tez wyzwaniem sa dostepne przylacza w okolicy, ktore podolaja ich strategii
ogolnie pozytywnie i taka strategie rozumiem i popieram