naprawilem go za jakies 3k - udalo sie tanio bo prakrtycznie wszsytko kupilem z ebaya UK i nie ze czesci jest duzo, ale mialem mega szczesciei akurat jeden gosc mial praktycznie tylko to co potrzebowalem - co prawda tylne swiatlo/kierunki/mocowanie tablicy mozna kupic od innego moto albo np kit rizomy uzywany - ale caly tyl mi sie fartnal chyba za 400zl - (nowy u HD chyba 3k (same kierunki 1300zl)
tylna wiazka elektryczna org 500zl gdzie wtyczki na ebay + kawalek przewodu i tasma wyszlo mnie duzo ponizej 100zl, a org i tak by nie podeszla bo jest za krotka - (org lampa jest na blotniku) a ja mam pod fotelem (przezyla juz mega ulewe godzinną i nic nie padlo wiec chyba dobrze zrobiłem)
kierownice wyprostalem zamiast kupowac nowa (udalo sie za 100zl to zrobic) (nowa 850zl) - prostowanie nic nie oslabilo (calosc i tak mega sztywna, gruba scianka)
przejechalem juz jakies 3000km
po krótce, porownanie do energici: (długie tez mam ale to wrzuce jak ktos bedzie chciał)
- mniejsza bateria - CZUĆ TO - te 4-5kWh robi jednak roznice w zasiegu
- bufor zero - przy 1% wlaczyl sie turle mode - vmax 25km, jak wybiło 0% zrobilem 2km max i zdechło i nic nie moglem juz zrobic
- na trasy jezdzi sie fajniej bo jest ciszej
- brak wstecznego
- ladowanie wolniejsze, na polenergii na lcd pokazuje moc i ampery - ja tam operuje na A wiec tak wpisalem (peak to 21,2kW realne przy 44% (264x80)
0-44% - 80A
44-45% -75A
45-51% - 70A
51-64% - 54A
64-69% - 49A
69-75% - 44A
75-94% - 30A
94-100% - 20A
napiecie baterii 100% 294VDC (czyli realnie 4,2V ogniwo)
przy 0% nie sprawdzalem, ale bedzie okolicach 240VDC czyli jakies 3,4V ( energica tez przy 0% ma 3,4V ale z ta roznicą ze spokojnie idzie zrobic 20-25km i to z predkosciami 50-80kmh i rozladowac do okolo 3,15V)
70 ogniw szeregowo (energica 80) - HD ma chyba najnizsze napiecie ze wszystkich EV ktore maja CCS)