Elli wallbox Connect

consigliero

Pionier e-mobilności
Od jakiegoś czasu, nieregularnie borykam się z błędem występujacym w moim urządzeniu. Przeważnie w dotychczasowych przypadkach gdy błąd występował, było gorąco i na to zwalałem winę. W dniu dzisiejszym w nocy bynajmniej nie było zbyt gorąco, a urządzenie po rozpoczęciu pracy, wyrzuciło ten sam błąd ( 2 czerwone lampki ) . Odłączenie samochodu likwiduje bląd i po podłączeniu znowu rozpoczyna pracę. Niestety po 20 minutach błąd wrócił i znowu ponownie odłączone i podłączenie przywraca ładowanie, teraz już godzinę. Support niewiele pomógł podczas ostatniego problemu w Październiku, poprzednio błąd był jakiś rok wcześniej. W dniu wczorajszym wallbox samoczynnie przeszedł w tryb parowania , chyba że nie zanotowałem odłączenia zasilania, sam tego nie robiłem. Mam nieodparte wrażenie że jest to w jakiś sposób powiązane z grzebaniem w oprogramowaniu samochodu lub wallboxa. Niestety nie wiem kiedy się ów ostatni aktualizował bo nie ma dostępnej historii a samochód podobno czeka na 3,8.1 cokolwiek to oznacza. w instalacji nic nie było grzebane ale podlaczenie było robione jakieś 4 lata temu. Czy spotkał się ktoś z takimproblemem ? IMG_4376.png
 

consigliero

Pionier e-mobilności
No tak jest napisane, cokolwiek to znaczy, ale udało się dokończyć dzisiejsze ładowanie do 85% bo czasu już nie starczyło jak przerwała wcześniej. Dobrze że zerknąłem rano bo bym musiał ładować po drodze. Żeby było jaśniej to się pojawia co jakiś czas, jest upierdliwość przez około dzień i się uspokaja. Procedowanie z supportem niewiele pomaga, bo owszem rozmowa jest fajna ale pani czyta instrukcję, zresztą im to nawet napisałem . Dodatkowo dział techniczny poprosił o filmiki i wysłałem bez żadnej reakcji
 

nabrU

Moderator
A nie ma to związku może z jakąś przeróbką instalacji elektrycznej pod ten garaż co budujesz?
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Na pewno nie, bo jeszcze prąd nie był dotykany a ta sytuacja była rok temu i dwa lata temu też. W sumie to jest trzeci raz
 
Top