Pomysł jak można to łatwo sprawdzić.Jest na zewnątrz ale podobno jest odporny. Poprzednio zwalałem na fakt że jest mu za gorąco ale wczoraj nie było słońca, raczej chłodno
Próbuje kogoś zaprosić ale nie bardzo wiem kogo z rejonu . Dlatego prosiłem suport aby kogoś podesłali, ale oni są biegli w czytaniu instrukcji. Nasz walbox jest w Ratajach Słupskich , może skorzystam z takich reklam co się pojawiają o montażu wallbox w świętokrzyskimPomysł jak można to łatwo sprawdzić.
W stanie jak kabel jest odłączony od auta, wszystkie przewody robocze (L1,L2,L3, N) muszą wisieć w powietrzu, odłączone od sieci. Czyli są wtedy warunki, żeby zmierzyć rezystancję izolacji!
Jeśli jest jakieś przebicie, upływ prądu we wtyku, kablu ładującym albo w kostce do której jest przykręcony w Wallboxie, powinno wyjść jak na dłoniI to jest właśnie obwód pod zabezpieczeniem Wallboxa .
Zaproś jakiegoś elektryka na małe pomiary, żeby zmierzył Ci rezystancje izolacji napięciem 500V na L1,L2,L3, N, dołączając się do styków we wtyczce Type2 (nie trzeba nic rozkręcać). Teoretycznie "na sucho" powinno być >1 MOhm (różnicówka odpala przy <15 kOhm).
Pracy jest na 5 minut, a może uzyskasz szybką odpowiedź
Sam bym chętnie podjechał na takie "pomiary", ale sądząc po rejestracjach na zdj. to nie będzie realne...
Może być choć nie wiem dlaczego C to nie betoniarka przecież.Próbuje kogoś zaprosić ale nie bardzo wiem kogo z rejonu . Dlatego prosiłem suport aby kogoś podesłali, ale oni są biegli w czytaniu instrukcji. Nasz walbox jest w Ratajach Słupskich , może skorzystam z takich reklam co się pojawiają o montażu wallbox w świętokrzyskim View attachment 28958
Fachowcy tylko takie coś zamontowali w szafie