EV3 podstawowa wersja - pierwsze wrażenia z użytkowania

solik

Pionier e-mobilności
przekłada się na dużo lepsze wyposażenie

w watku jest bazowa wersja i problem sie rozwiazal :) nadal uwazam ze tego typu auta powyzej 150 tys brutto nie maja sensu a ich cena zbliza sie do 200 z lepszym wyposazeniem (ktore na codzien i tak sie okazuje zbedne)

plastik jest ale nie skrzypi to najwazniejsze

PS. Na Polenergii 120kW idzie full a troche zimno

View attachment IMG_6552.jpeg
 
Last edited:

Edek

Zadomawiam się
w watku jest bazowa wersja i problem sie rozwiazal :) nadal uwazam ze tego typu auta powyzej 150 tys brutto nie maja sensu a ich cena zbliza sie do 200 z lepszym wyposazeniem (ktore na codzien i tak sie okazuje zbedne)

plastik jest ale nie skrzypi to najwazniejsze

PS. Na Polenergii 120kW idzie full a troche zimno

View attachment 25899
ale to co napisałem tyczy się każdej wersji. czy air czy earth w ev3 czy tez smart, executive w konie.
bierzemy średniaka ev3 i średniaka kone i okazuje sie ze lepiej doposażona jest kona i ma lepszej jakości materiały w dotyku i odbiorze niz ev3 ktora ma większą baterię.
Jest mi z tego powodu przykro, bo napaliłem się na ev3 a tu taki zonk.
A już największym cebulactwem kia (według mnie) jest to że np nie ma regulacji odcinka lędźwiowego.

Finalnie chyba stanie na hybrydzie w konie... bo najem mnie nie interesuje a przyszłość elektryków używek jest nieznana. od ponad 2 miesięcy obserwuję ev6, niro ev, kone ev i sprzedający tylko z ceny schodzą po 500-1000 pln, a ogłoszenia wciąż wiszą.
 

solik

Pionier e-mobilności
a przyszłość elektryków używek jest nieznana. od ponad 2 miesięcy obserwuję ev6, niro ev, kone ev i sprzedający tylko z ceny schodzą po 500-1000 pln, a ogłoszenia wciąż wiszą.

bo to sa ludzie ktorzy sa przyzwyczajeni do regularnej zmiany samochodow na nowsze a ze przy ICE mozna bylo tracic mniej to nie zalezy im na niskiej cenie bo to raczej nie srodki by miec za co zyc tylko zeby wymienic jedna zabawke na druga
 

Fenrise

Pionier e-mobilności
Jeździłem cały dzień testową EV3 GT-Line, także po naszych krętych górskich (i często dziurawych) drogach i nie odczułem aby nadwozie jakoś strasznie się gibało. Choć mogę być zepsuty, bo po Citroenie BX to dla mnie żaden samochód się "nie buja" :)
 

Ev3

Pionier e-mobilności
A już największym cebulactwem kia (według mnie) jest to że np nie ma regulacji odcinka lędźwiowego.
Miałem tak samo i ev3 się zdyskwalifikowała.
Również z powodu zbyt małego prześwitu.
BTW: ile prześwitu ma Kona?

Finalnie chyba stanie na hybrydzie w konie...
Ale pojeźdź tym najpierw....
Ja kiedyś dostałem Xceeda plugin na test na weekend.
Od razu się wyleczyłem.

To już lepsze MG.
 

solik

Pionier e-mobilności
zapamiętuje to ustawienie, czy trzeba za każdym razem po "odpaleniu"?

nie zapamietuje, za kazdym uruchomieniem procedura jak start rakiety, tutaj Tesla ma przewage i to ogromna...

dzis caly dzien probuje polaczyc auto z aplikacja KIA i ciagle bledy, koszmar
 

Edek

Zadomawiam się
Miałem tak samo i ev3 się zdyskwalifikowała.
Również z powodu zbyt małego prześwitu.
BTW: ile prześwitu ma Kona?


Ale pojeźdź tym najpierw....
Ja kiedyś dostałem Xceeda plugin na test na weekend.
Od razu się wyleczyłem.

To już lepsze MG.
Kurde, wczoraj spędziłem parę h u dealera... i mam pod domem ioniqa 5 i jeszcze bede mial kone ev.
i teraz bądź mądry co wybrać -
kona hybrid platinum
kona ev (204KM) platinum
czy ioniq 5 2025 (170KM) techniq.

Wszystkie w podobnej cenie po uwzględnieniu dotacjiw dobrym finansowaniu na 3 lata 100,05%
 
Top