EV3 podstawowa wersja - pierwsze wrażenia z użytkowania

solik

Pionier e-mobilności
Tez takie przemyślania mam, ale jak patrze teraz np na ev6 z 2022 r i ceny po 120-130k, gdzie z wyprzedaży rocznika są po 160k...
potem spoglądam na niro ev i tam to juz odlot totalny.

bo to sa ludzie ktorzy sie przyzwyczaili do zmiany auta i niskiej straty, nie zmieniaja bo musza tylko chca zmienic zabawke

to sa nowe modele, jak beda juz pare lat to ceny spadna.. no i jak znikna dotacje :)

z uzywanych najlepsze ceny ma Tesla i predko sie to nie zmieni
 

Edek

Zadomawiam się
Ja bym dodał że te którymi Ci się najlepiej jeździ.
Dla mnie np ev6 w odczuciu podczas jazdy była zdecydowanie gorsza od ioniqa 5 czy skody enyaq.
Oczywiście jest kwestia ceny te 160tys to po dofinansowanie rozumiem?
tak tak, po dotacji.
 

liet

Fachowiec
A kojarzy które czy w GT-Line lusterka też są z pamięcią ustawień per profil kierowcy? Nie znalazłem tej informacji w cenniku, a raczej jest to coś czym by się Kia pochwaliła...
 

liet

Fachowiec
ogólnie ta ev3 to takie budżetowo wyposażone auto nawet w max opcji.
Hmm.. z tym bym akurat polemizował. W GT-Line z pakietem COM są elektrycznie sterowane, podgrzewane i wentylowane fotele (fotel kierowcy z pamięcią), podgrzewana kierownica, dwustrefowa klimatyzacja, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, automatyczna skrzynia biegów, bezprzewodowy Android auto i Apple carplay, cała masa asystentów. Na dobrą sprawę poza masażem nie wiem co jeszcze można byłoby dołożyć.
 
Top