EV3 podstawowa wersja - pierwsze wrażenia z użytkowania

Ev3

Pionier e-mobilności
Dyskusja toczy się w wątku o EV3 i ten model mam na myśli.
To niech Ci dealer pokaże zapis w książce przeglądów, z którego wynika to co on mówi.

Obstawiam że nie ma zielonego pojęcia kiedy wymienia się płyn w ev3.
Już w Niro EV zmienili drastycznie częstotliwość wymiany tego płynu, więc mocno wątpię, że w nowszym modelu powrócili do wymian co 60 tys.
 

Karol_w-wa

Zadomawiam się
Na forum jest wątek o Kia Niro, w której koszt sięgał zdaje się 2k i był znacznie niższy wyższy niż w Hyundai'u.

Dodajmy, że płyn Hyundaia można było sobie bez problemu kupić samemu w sieci, a płyn do Kii nie.

Płyn Hyundaia był oczywiście dużo tańszy, ale jego użycie (choć na 99,9% był to TEN SAM PŁYN) groziło utratą gwarancji.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
To jeszcze bonusowe pytanie - wiesz ile kosztuje wymiana niskoprzewodzącego płynu chłodniczego? Kojarzę że swego czasu koszt był znaczący a robi się to podczas każdego przeglądu czyli co 2 lata.
A skąd pomysł że w EV3 jest wykorzystany płyn niskoprzewodzący? Z samych interwałów serwisowych wynika że nie ponieważ nie pokrywają się z degradacją jego właściwości.
 

solik

Pionier e-mobilności
A orientuje sie ktos jak jest z tym V2L? Ja mam wersje Air i nie mam tego na wyposazeniu, pytanie czy to tylko ten adapter wystarczy czy cos wiecej potrzebne.. na zagranicznych katalogach akcesoriow nieraz pisza ze wersja podstawowa tez to ma a adaptery sa na amazonie za 50 euro
 

Ev3

Pionier e-mobilności
A orientuje sie ktos jak jest z tym V2L? Ja mam wersje Air i nie mam tego na wyposazeniu, pytanie czy to tylko ten adapter wystarczy
W Ioniqu wystarczy adapter.
Czy w ev3 masz w menu opcje do sterowania V2L?
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Dodajmy, że płyn Hyundaia można było sobie bez problemu kupić samemu w sieci, a płyn do Kii nie.

Płyn Hyundaia był oczywiście dużo tańszy, ale jego użycie (choć na 99,9% był to TEN SAM PŁYN) groziło utratą gwarancji.
Może ja w dziwnym ASO się serwisuję, ale twierdzą, że mogą wlać dowolny płyn spełniający parametry producenta.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Może ja w dziwnym ASO się serwisuję, ale twierdzą, że mogą wlać dowolny płyn spełniający parametry producenta.
Dokładnie tak jest.
Kia też tak twierdziła w oficjalnym mailu.
 

Karol_w-wa

Zadomawiam się
Dokładnie tak jest.
Kia też tak twierdziła w oficjalnym mailu.

Przecież nie piszę o tym jak jest, tylko o tym jak było. Daty dokładnej nie podam (nie chce mi się sprawdzać kiedy miałem tę wymianę płynu), w każdym razie sporo czasu temu. W sieci był wtedy dostępny płyn Hyundaia, a płyn Kii nie. ASO też nie potrafiły wówczas jednoznacznie potwierdzić, że mogę sobie kupić na własną rękę płyn Hyundaia i kazać wlać do Kii. Jeśli teraz jest inaczej, to ja tego nie kwestionuję.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Przecież nie piszę o tym jak jest, tylko o tym jak było. Daty dokładnej nie podam (nie chce mi się sprawdzać kiedy miałem tę wymianę płynu), w każdym razie sporo czasu temu. W sieci był wtedy dostępny płyn Hyundaia, a płyn Kii nie. ASO też nie potrafiły wówczas jednoznacznie potwierdzić, że mogę sobie kupić na własną rękę płyn Hyundaia i kazać wlać do Kii. Jeśli teraz jest inaczej, to ja tego nie kwestionuję.
A mi potwierdzały, Kia również.
 
Top