przecież to ta sama sprężarkaa ona juz nie jest tak glosna jak ta przeznaczona do grzania.
przecież to ta sama sprężarkaa ona juz nie jest tak glosna jak ta przeznaczona do grzania.
przecież to ta sama sprężarka
ale jesli nie masz pompy w specyfikacji no to masz grzalki a do klimy uzywa innej pompy, zakladam, ze duzo mniej wydajnej i to bez funkcji grzania montuja cos, bo taniej i w sumie niepotrzebne.przecież to ta sama sprężarka
co działa odwrotnie - sprężarka ??????????do tego dziala jakby odwrotnie wtedy.
Jak masz pompę w specyfikacji to też masz grzałki.ale jesli nie masz pompy w specyfikacji no to masz grzalki
Układ. To chyba logiczne. Masz skraplacz i parownik i przy chlodzeniu i przy grzaniu raz jedno raz drugie pelni ta funkcje. Przeplyw czynnika jest w druga strone. Tak to dziala przy splicie, w tym przypadku zapewne tak samo.co działa odwrotnie - sprężarka ??????????
Tego nie wiedzialem, a na pewno jestes tego pewien? Bo ewidentnie widze, ze przy braku pompy cieplo mam duzo szybciej niz przy pompie, bez jest to praktycznie do minuty, a z pompa do 3min sie rozkreca, nawet dluzej.Jak masz pompę w specyfikacji to też masz grzałki.
I auto chętnie ich używa na początku.
Zoe włączało dopiero przy-20, pewnie dlatego wcześniej wyło jak opętane i nie grzało.
Miałeś zoe, to wiesz jak grzało, ono właśnie nie używało grzałek.Tego nie wiedzialem, a na pewno jestes tego pewien?
A co znaczy dużo szybciej?Bo ewidentnie widze, ze przy braku pompy cieplo mam duzo szybciej niz przy pompie
Może być różnica w mocy tychże grzałek., bez jest to praktycznie do minuty, a z pompa do 3min sie rozkreca, nawet dluzej.
Nie byłbym taki pewiena na pewno jest mocniejsza od tej w samochodzie