Michal
Moderator
Jak będzie gigaDE, to sytuacja powinna się poprawić diametralnie, bo nie będzie strzału z wydawaniem 500 aut w miesiąc.
Pokażcie mi inną markę który wydaje tyle aut w jednym punkcie. No nie ma takich. Po ruszeniu produkcji gigaDE dostawy rozłożą się normalnie na dostawę co tydzień, a nie co 3 miesiące, a jeszcze każdy ich ciśnie, że chce szybciej odebrać, bo przecież miał termin odbioru jak zamawiał
Oczywiście na początku rozluźnienie będzie dotyczyło jedynie TMY, bo TM3 nadal będą płynąć z Chin.
Jeszcze odnośnie tego wydawania i mycia po serwisie/naprawach. @Cav, widzę, że masz Kia e-Soul, a miałem Ceed-a przez parę ładnych lat i auto po serwisie zawsze oddawali mi brudne i tak było w dwóch salonach, a nie w jednym (pierwszy zmieniłem bo totalne dziadostwo)
Kupowałem auto 1-roczne po dealerze, więc nie wiem jak to wygląda przy nówce, ale odbierałem bezpośrednio od dealera na dworze i też nie było do końca domyte
Ja wiem, że to auto obecnie nowe za 100k, a nie 250k, ale to jest też przepaść jeśli chodzi o technologię, więc ciężko porównywać. Ale porównując do np. BMW 3m za podobną cenę, bo oni muszą klienta przyciągnąć do salonu czerwonym dywanem i szampanem, a Tesla nie musi
Pokażcie mi inną markę który wydaje tyle aut w jednym punkcie. No nie ma takich. Po ruszeniu produkcji gigaDE dostawy rozłożą się normalnie na dostawę co tydzień, a nie co 3 miesiące, a jeszcze każdy ich ciśnie, że chce szybciej odebrać, bo przecież miał termin odbioru jak zamawiał
Jeszcze odnośnie tego wydawania i mycia po serwisie/naprawach. @Cav, widzę, że masz Kia e-Soul, a miałem Ceed-a przez parę ładnych lat i auto po serwisie zawsze oddawali mi brudne i tak było w dwóch salonach, a nie w jednym (pierwszy zmieniłem bo totalne dziadostwo)
Kupowałem auto 1-roczne po dealerze, więc nie wiem jak to wygląda przy nówce, ale odbierałem bezpośrednio od dealera na dworze i też nie było do końca domyte
Ja wiem, że to auto obecnie nowe za 100k, a nie 250k, ale to jest też przepaść jeśli chodzi o technologię, więc ciężko porównywać. Ale porównując do np. BMW 3m za podobną cenę, bo oni muszą klienta przyciągnąć do salonu czerwonym dywanem i szampanem, a Tesla nie musi