Faraday Future wchodzi na giełdę

Giacomo

Fachowiec
Po finansowych perturbacjach dostali od Chinczykow spory zastrzyk gotowki i od jesieni 2019 r. trwa restart, na czele którego stoi były menedżer BMW Carsten Breitfeld. Breitfeld nadzorował kiedyś rozwój elektrycznego hybrydowego samochodu sportowego i8 w BMW. Ostatnio najbardziej znany był jako współzałożyciel i szef chińskiej firmy Byton zajmującej się samochodami elektrycznymi, której pierwszy model wywołał sensację z ogromnym wyświetlaczem na całej desce rozdzielczej. Firma ogłosiła w czwartek, że do połowy 2022 roku będzie mogła wprowadzić na rynek swój pierwszy samochód, luksusowy samochód elektryczny FF91. https://www.ff.com/us/ff-91/
 

BigB00

Posiadacz elektryka
toć oni już przepalili miliardy dolarów. nie potrzeba nam kolejnego startupa obiecującego gruszki na wierzbie w który trzeba będzie dekadę inwestować i patrzeć mu na ręce. to czego nam potrzeba to żeby wielcy producenci w końcu zaczęli produkować miliony elektryków rocznie
Myślę, że jest miejsce na tym świecie na oba rozwiązania. Gdybyśmy mieli czekać tylko na wielkich to wiesz. Kiedyś był taki Start-up, który nie miał ani technologii ani fabryk i do tego chciał zacząć produkować auta elektryczne podczas gdy wielkie koncerny już miały plany elektryfikacji swoich flot :) Jedynie czym się ten start-up wyróżniał to tym że miał wizjonera z gotówką za sterami, jakiego Muska.

O ile te strat-up'y nie przepalają Twoich miliardów to nie widzę problemów. Niech wielcy widzą, że są jeszcze inni na świecie którzy chcą cześć tortu rynku aut elektrycznych. Możesz w nich nie wierzyć i nie ma sprawy, ale to, że się pojawiają to nie powiedziałbym, że jest czymś złym.
 
Top