SuC Bytom

inter

Pionier e-mobilności
mega dziwna sprawa
dosłownie ten nowy SuC powstanie pomiędzy nowym dużym SuC na Śląsku a planowym ogromnym SuC na port radomsko
już się serio prędzej spodziewałem że postawią 6 słupków przy salonie w Katowicach

View attachment 29779parking Aucham M1


wie ktoś może kiedy się umowa z dzierżawą kończy w orlenie im?
A to wszyscy do Radomska będą jeżdzic?
 

Mikołaj Kopernik

Posiadacz elektryka
mega dziwna sprawa
dosłownie ten nowy SuC powstanie pomiędzy nowym dużym SuC na Śląsku a planowym ogromnym SuC na port radomsko
już się serio prędzej spodziewałem że postawią 6 słupków przy salonie w Katowicach

View attachment 29779parking Aucham M1


wie ktoś może kiedy się umowa z dzierżawą kończy w orlenie im?
Radomsko zniknęło z mapy.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Jak już ktoś dowlecze się z Warszawy na Śląsk, to będzie się mógł ładować do woli ;)
Jadąc 130km/h spod Warszawy (Ożarów mazowiecki) spokojnie dojeżdżam M3LR AWD do Gliwic, więc do Bytomia tym bardziej.

Bardzo mnie ten Bytom cieszy, bo następny przystanek do Włoch wychodzi Brno, a jak ktoś leci w stylu Bjorna to trochę podładować w Bytomiu czy na maxa ciągnąc do małego SoC do Gliwic i wtedy ładując do 40-60% Ołomuniec, potem Pojsdorf i małymi ale szybkimi skokami da się w końcu w miarę szybko jechać.

Dalej nie to co ICE (przedwczoraj spod Wawy do Villach z 1 tankowaniem za Brnem wyszło ok 9h jazdy) ale trasa EV 1600km do Livorno to już nie 20h jak 4 lata temu ale jakieś 18h, wykorzystując jednocześnie ładowania na jedzenie i prostując nogi). Ice wyszło ponizej 16h, z paroma postojami na siku i jednym długim ponad 1h w Villach na jedzenie, jadąc cały czas 130km/h tam gdzie się dało. Tym razem jechałem w dzień, ale rok temu leciałem w nocy bez długich postojów że zmiennikiem to było trochę ponad 14h te ~1600km. Czekam ciągle na 2x większe baterie w EV i szybsze ladowanie, bo wtedy da się w podobnym czasie już pojechać co ICE.
 
Last edited:
Top