Tesla X kupilibyście jeszcze raz?

Masta20PL

Zadomawiam się
Szukam opinii osób który mają już jakiś czas auto. Zaczęło się od Tesla Model 3, żona mówi że za małe, to myślałem o Y. W podobnej cenie Y dostanie się 2021-2022 rok, a X 2018-2019 rok. Obecnie jest na stronie Tesla.pl X grudzień 2018 120k km - ograniczona gwarancja 1 rok plus na baterie grudzień 2026. Cena 150k PLN brutto. Słyszy się, że X to najbardziej awaryjne auto, a Y najmniej.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tak kupiłbym na 100%, tym bardziej się teraz są tańsze o ponad 100tys (nówki).

Ale pisze o tej nowej a to auto jest inne niż z przed zmian , choć buda podobna.

Ale 150 i to od Tesli ? Ciekawa oferta
 

Masta20PL

Zadomawiam się
i sprzedał się ;p kto kupił? ;p ale pojawiła się też bardzo dobra oferta niestety poza moim budżetem marzec 2020 89k km Performance 205k
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Też planuje przesiadkę z TM3 na TMX 7os, aczkolwiek, u mnie jeszcze pare lat, nim dzieciaki wyrosną. Liczę na nowinki w tegorocznym liftingu i pewnie chwilkę później będę się rozglądał za używką. Czy kupiłbym TMX od nowości?? Chyba nie.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Szukam opinii osób który mają już jakiś czas auto. Zaczęło się od Tesla Model 3, żona mówi że za małe, to myślałem o Y. W podobnej cenie Y dostanie się 2021-2022 rok, a X 2018-2019 rok. Obecnie jest na stronie Tesla.pl X grudzień 2018 120k km - ograniczona gwarancja 1 rok plus na baterie grudzień 2026. Cena 150k PLN brutto. Słyszy się, że X to najbardziej awaryjne auto, a Y najmniej.
Trzeba dodać (co nawet Pan z Repair garage powiedział) , że po roku większość usterek i błędów jest poprawiane .
Nawet w tej mojej nowej dodali coś co zapmnieli lub wyszło w trakcie używania u ludzi .Te głupie naklejki na lakier pod odbijacze czy dodatkowa uszczelka klapki.
...
Podobnie bylo z tą Teslą co D.Grzyb po mnie i przy mnie odbieral , a potem właściciel sprzedał (są filmy z obu akcji ) .Naprawil to co fabryka nie dorobiła..i td.
Nowy ma to z głowy ...
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Nie żałuję ani trochę. Żałuję ze jak zobaczyłem pierwszy raz cenę nowego Xa to zdecydowałem sie na Y, a rok później kupiłem Xa i teraz Y robi 4tys km/rok. Lepiej było nie brać Ya tylko zaczekać na Xa.

75kWh w X to jak Standard range w 3/Y więc w trasy trochę mało, szczególnie w PL. 100kWh(95kWh netto) w nowym X jest spoko. Też słyszałem że stary był awaryjny, ale w nowym wydaje mi się że nie jest źle, choć dopiero drugi rok leci. Jesli chodzi o zakup nowego to idealny moment byl 1.5 roku temu. Kolejny idealny moment będzie pewnie za ok 2.5 roku. Rok od wprowadzeniu nowej wersji produkcja już pozbywa sie wad, a jak dodamy kolejny rok to mamy niższą cenę bo popyt sie juz uspokaja
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jak tu nie kupić Tesli .Przez przypadek zauważyłem ze lewy kierunek jest jak pajęczyna. 5 minut zdjecie i zgloszenie .za 2 tyg przyjedzie mobilny .Gdzie jest tak ?
Raczej wada materialowa bo sam nie puknalem i nic nie wiem aby ktoś walną w kierunek .
Nie widać prawie jak nie podświetlony

1000001645.jpg1000001644.jpg
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Byl Mobilny i przy okazji załatwił (wymienił) w 5 minut silowniki tylnej klapy u innego pokrzywdzonego TESLĄ przez los u mnie pod domem.
Dwa grzyby w barszczu. A wlasciwie cztery , - dodatkowo przycinano mi żywopłot i zakładali światłowód we wsi , bez rycia dróg jak to kiedyś robiono, a tylko metodą przebijania sie, od dołka do dołka.
Ruch był jak cholera .:)
Myślałem że to maleńka lampka a to z 40 cm na 20 cm i spory kawal plastiku ,jako moduł kierunkowskazu z przeciwmgienymi. Aby go wymienić trzeba odchylić przedni zderzak, kola w prawo i kombinować ... Kilka śrubek i zatrzasków.. ( w manualu jest by zdjąć cały , lecz Szanowny Pan Technik ma swój sposób i widać, że jak zwykle jest kompetentny
Tesla to jak chiński skuter jak się wie od czego zacząć i co po kolei odkręcić, to są super proste czynności do wykonania podczas naprawy.

Z faktury nawet nie drogo bo 800+ za czesc i 650 z godzinkę roboty tak m/w.
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Nowego nie kupię, ale zaczynam szukać powoli używanego z salonu tesli, znalazłem dwie sztuki jakie mnie interesują jedna w DE druga w FR i kombinuje se jak ogarnąć leasing.
 
Top