Ford Explorer

lukech

Zadomawiam się
Ja mam złe doświadczenia z używanymi, a do tego na naprawdę dobre z fakturą czasami trzeba wydać tyle co na nowe ;)
Zastanawiam się za to czy można byłoby np. sprzedać te nowe letnie, a kupić wielosezonówki i na nich oddać auto. Czy ktoś pytał o to?
Teoretycznie przy zwrocie powinien być na tych samych oponach, na których był wydany. Tutaj: na letnich.
W praktyce Arval podobno tego nie sprawdza, ale pewności nie ma.

Dlatego wydaje się, że całoroczne w tym konkretnym przypadku mają mniej sensu, bo lepiej już dojechać te letnie, skoro i tak je trzeba mieć na koniec.

Ja kupię zimówki nowe lub prawie nowe z fakturą i może potem się sprzedadzą. Całoroczne byłoby ciężko sprzedać jako używane.

Inne argumenty to przyczepność, szczególnie dla wersji RWD. To też dość ciężki samochód.

Niektórzy też pewnie będą próbować nie zmieniać opon w ogóle i przy odrobinie szczęścia przejeżdżą lekką zimę, ale nie polecam :)
 

mattmd

Zadomawiam się
W końcu zbliża się odbior mojego Explorera, a że pierwszy raz odbieram nowy samochód i to jeszcze w wybajmie prosba o podpowiedź na co zwrócić uwagę? Oglądnąć dokładnie? Jakieś specjalne wyposażenie powinno być itd?
 

Młody

Follow the White Rabbit
W końcu zbliża się odbior mojego Explorera, a że pierwszy raz odbieram nowy samochód i to jeszcze w wybajmie prosba o podpowiedź na co zwrócić uwagę? Oglądnąć dokładnie? Jakieś specjalne wyposażenie powinno być itd?

Szczerze to nigdy nie sprawdzałem jakoś wnikliwie. Ostatnie auto jak odbierałem to w salonie wręczyli kluczyki, jakiś podpis, teczka do ręki i poszedłem szukać auta na plac u dealera. Obszedłem dookoła czy nie ma widocznych uszkodzeń, zerwałem jakieś folie w środku i pojechałem do domu.
 
Top