Ford Explorer

lukech

Zadomawiam się
Ja mam złe doświadczenia z używanymi, a do tego na naprawdę dobre z fakturą czasami trzeba wydać tyle co na nowe ;)
Zastanawiam się za to czy można byłoby np. sprzedać te nowe letnie, a kupić wielosezonówki i na nich oddać auto. Czy ktoś pytał o to?
Teoretycznie przy zwrocie powinien być na tych samych oponach, na których był wydany. Tutaj: na letnich.
W praktyce Arval podobno tego nie sprawdza, ale pewności nie ma.

Dlatego wydaje się, że całoroczne w tym konkretnym przypadku mają mniej sensu, bo lepiej już dojechać te letnie, skoro i tak je trzeba mieć na koniec.

Ja kupię zimówki nowe lub prawie nowe z fakturą i może potem się sprzedadzą. Całoroczne byłoby ciężko sprzedać jako używane.

Inne argumenty to przyczepność, szczególnie dla wersji RWD. To też dość ciężki samochód.

Niektórzy też pewnie będą próbować nie zmieniać opon w ogóle i przy odrobinie szczęścia przejeżdżą lekką zimę, ale nie polecam :)
 
Top