Ford Explorer

vwir

Pionier e-mobilności
Za te 170k to bym od razu rozbijał skarbonkę przymykając oko na kiepskie wykończenie wnętrza. Może te 170k to oferta z uwzględnieniem dotacji 40 tysięcy bo takie potrafią się trafiać ogłoszenia ?

Tak przy okazji koledzy, warto w VAG-ach dopłacać do pompy ciepła w takim "use case" gdzie od listopada do marca praktycznie nie wychylam nosa z miasta ? Kwiecień - październik trasy co weekend 180km w jedną stronę gdzie na miejscu tani prąd w domku letniskowym. Trasy latem > 300 km robię raz na dwa lata.
Aha, mieszkam w bloku i ładowanie zimą tylko na publicznych ładowarkach.
To ja bym odpuścił. Generalnie pompa ciepła ma też swoje minusy - jeśli jeździsz na krótkich odcinkach to pompa dosyć wolno ogrzewa wnętrze. Będzie dużo hałasu a mały efekt. Grzałki w takiej sytuacji radzą sobie lepiej (ciepło jest od razu) i samochody z pompą często wspomagają się w takiej sytuacji grzałkami (lub silnikiem, jak Tesla).
Co innego na dłuższych trasach - po wstępnym ogrzaniu pompa świetnie nadaje się do podtrzymywania ciepła w kabinie, zużywając przy tym mało energii. No ale to tylko w zimnych miesiącach, a to Cię nie interesuje.
 

OldSeb

Posiadacz elektryka
To ja bym odpuścił. Generalnie pompa ciepła ma też swoje minusy - jeśli jeździsz na krótkich odcinkach to pompa dosyć wolno ogrzewa wnętrze. Będzie dużo hałasu a mały efekt. Grzałki w takiej sytuacji radzą sobie lepiej (ciepło jest od razu) i samochody z pompą często wspomagają się w takiej sytuacji grzałkami (lub silnikiem, jak Tesla).
Co innego na dłuższych trasach - po wstępnym ogrzaniu pompa świetnie nadaje się do podtrzymywania ciepła w kabinie, zużywając przy tym mało energii. No ale to tylko w zimnych miesiącach, a to Cię nie interesuje.
No właśnie tak mi się wydawało, że to w moim przypadku sens jest średni. Kiedyś krótko miałem diesla, do pracy 18 km w jedną stronę i ciepło miałem w aucie może w połowie drogi. Mało komfortowo i tu trochę się obawiam podobnej historii. Rozumiem, że fakt posiadania PC lub nie nie ma wpływu na możliwości podgrzewania auta przed wyruszeniem w drogę ?
 

vwir

Pionier e-mobilności
No właśnie tak mi się wydawało, że to w moim przypadku sens jest średni. Kiedyś krótko miałem diesla, do pracy 18 km w jedną stronę i ciepło miałem w aucie może w połowie drogi. Mało komfortowo i tu trochę się obawiam podobnej historii. Rozumiem, że fakt posiadania PC lub nie nie ma wpływu na możliwości podgrzewania auta przed wyruszeniem w drogę ?
Nie ma wpływu, tylko pompą zużyłby na to podgrzanie mniej energii, ale hałasując. Przy takim profilu użytkowania to ważniejsze jest moim zdaniem grzanie foteli i kierownicy niż pompa ciepła. Żeby nie było - z pompą zużywałby mniej energii, to jest jej niezaprzeczalna zaleta. Ale - tak jak pisałem - są też wady pompy.
 

solik

Pionier e-mobilności
Puma też jest dostępna w najmie 2-letnim w Ambasadorze?
Najtańszą ratę widziałem 859 brutto na Explorera z wliczonym OCAC, ale zgaduję, że Puma wyszłaby jeszcze taniej.

puma 700 z kawalkiem

tylko puma to fwd, mieli kolami :(
 

syphzur

Zadomawiam się
Ja dzisiaj po tygodniu dostałem ofertę z ambasadora - 1600 brutto za Premium AWD z hakiem i pakietem driver assistance. Wiadomo, że oferta jest świetna, ale po cenach które w tym temacie widziałem, myślałem że wyjdzie mniej.
 

Rozwrot

Fachowiec
Chyba nikt tego nie wrzucał. Tak wygląda ogólna oferta ambasadora na Explorera.
Wpłata własna wg uznania, w dwóch wysokościach.

Marka
Model
Cena transakcyjna (brutto)
Przebieg roczny (km)
Okres kontraktu (m-ce)
Opłata wstępna (brutto)
Uwzględnione usługi
Rata miesięczna (netto)
Rata miesięczna (brutto)
Kolor
FordExpl.BEV 77kWh 286 Premium
158 000,00​
15 000​
25​
30 000 zł​
Ubezpieczenie (OC, AC z udziałem własnym 1000 pln)
749,00​
921,27
Arctic Blue​
FordExpl.BEV 77kWh 286 Premium
158 000,00​
15 000​
25​
36 900 zł​
Ubezpieczenie (OC, AC z udziałem własnym 1000 pln)
699,00​
859,77
-​
Arctic Blue​
FordExpl.BEV 78kWh 340 AWD Premium
181 000,00​
15 000​
25​
30 000 zł​
Ubezpieczenie (OC, AC z udziałem własnym 1000 pln)
1 049,00​
1 290,27
-​
Arctic Blue​
FordExpl.BEV 78kWh 340 AWD Premium
181 000,00​
15 000​
25​
36 900 zł​
Ubezpieczenie (OC, AC z udziałem własnym 1000 pln)
999,00​
1 228,77
-​
Arctic Blue​
 

marcinslk

Zadomawiam się
Ja dzisiaj po tygodniu dostałem ofertę z ambasadora - 1600 brutto za Premium AWD z hakiem i pakietem driver assistance. Wiadomo, że oferta jest świetna, ale po cenach które w tym temacie widziałem, myślałem że wyjdzie mniej.
ktos tu z forum mial AWD za 1400 brutto, może te dodatki podnoszą ofertę?
 

BlackandWhite

Zadomawiam się
Jak widać po ofertach, nie, nie jest. W zamierzeniu może tak, ale jak widać popyt wśród tej grupy docelowej był za mały 😏
 

Najnowsze dyskusje

Top