wymianę sterownika stycznika
Pierwsze słyszę o takiej naprawie, aż mi się zapala czerwona lampka ... ehh
Potwierdza się to co czytałem na amerykańskim forum - kilkukrotne kasowanie błędu nie rozwiązuje problemu tylko kończy się całkowitym uszkodzeniem

Szkoda, że serwisy w PL takie coś jeszcze robią.
Pisałem to wyżej, ale w ramach przypomnienia - u mnie w serwisie mówili że jeżeli część jest dostępna na magazynie to auto zastępcze nie przysługuje (poza 4 dniami z ford assistance). Jeżeli części nie ma na magazynie to oni dają auto a ford im zwraca kase - ale niby o tym czy jest czy nie ma dowiadują się dopiero po złożeniu zamówienia na daną część, i to trwa kilka dni.
50% szansy ze to prawda, a 50% szansy ze nie i dali mi auto abym się w końcu odczepił - mam bardzo ograniczone zaufanie do tych serwisów, każdy mówi co innego.
Temat niby znany Fordowi, ale rozwiązują go dziwnie ospale. Po tym jak u mnie pojawiały się problemy z "wysokim napięciem", wydaje mi się, że problem dotyczy całej grupy modelu, ale nie u każdego zaistniały warunki, by się ujawnił.
Troche to rozumiem, gdyby teraz ogłosili że wymienią styczniki wszystkim to pomijając wysoki koszt samej naprawy pewnie nie maja na tyle duzo samych styczników, i jeszcze długo nie będą mieli - bo nawet jak naprawiają dopiero gdy sie upali to i tak długo się czeka.
Inna sprawa to że są ludzie którym sie to psuje mimo ze nie ładuja na DC i jezdza spokojnie, a innym sie nie psuje mimo ze jeżdza raczej agresywnie 🤷♂️
A wisienką na torcie jest człowiek który codziennie jeździ jak wariat drogami na pustyni i upalił już chyba ze 4 sztuki tych styczniów, w tym 2 nowe po wymianie
