FSD - dla naiwnych

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Jezdziles z FSD ? Nie bedzie autonomii w 10lat, o ile wogole kiedys bedzie. To tylko moze na autostradzie sie sprawdzi.
Twoja opinia o FSD jest tak aktualna, jak to FSD, które masz dostępne - czyli nieaktualna :)
Filmy testerów na youtube (z ostatnich kilku miesięcy) są z napisanego na nowo FSD
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Twoja opinia o FSD jest tak aktualna, jak to FSD, które masz dostępne - czyli nieaktualna :)
Filmy testerów na youtube (z ostatnich kilku miesięcy) są z napisanego na nowo FSD
Pozyjemy zobaczymy. Jakis jeden ogladalem z tym niby nowym i szalu nie ma, to ten nowy FSD co malo faceta nie zabil przy skrecie w lewo ?
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Pozyjemy zobaczymy. Jakis jeden ogladalem z tym niby nowym i szalu nie ma, to ten nowy FSD co malo faceta nie zabil przy skrecie w lewo ?
Beta ma inne wizualizacje, niż ogólnodostępny FSD
1618765059791.png
 

krist

Posiadacz elektryka
Beta ma inne wizualizacje, niż ogólnodostępny FSD
View attachment 630
i na tych wizualizacjach tesla będzie następne 5 lat sprzedawać wersje beta, gamma, delta FSD.
W Polskich warunkach (a umówmy się że te nas najbardziej interesują) w miastach FSD nie ma prawa funkcjonować, rozgarnięty człowiek czasem nie ogarnia pokrętnej organizacji ruchu, i fantazji inżynierów drogowych. To nie USA z 5 pasami w 1 stronę w mieście, i szeroki,i prostopadlłymi skrzyzowaniami
 

p0li

Pionier e-mobilności
z dzisiejszych wiadomości / w niemczech robotaxi bedzie dozwolone od 2022r

także chyba konkurencja tesli czuje się na tyle pewnie że lobuje za zmianą prawa
jak pozwolą w .de to i w reszcie europy niedługo będzie podobnie

także pożyjemy zobaczymy
 

newbe

Posiadacz elektryka
Jezdziles z FSD ? Nie bedzie autonomii w 10lat, o ile wogole kiedys bedzie. To tylko moze na autostradzie sie sprawdzi.
Nie potrzeba FSD żeby zauważyć wady tego systemu. Testowałem na weekend na mieszanej trasie 150 km i wszystko świetnie ale 2 razy mógł być wypadek: zajechanie drogi innemu samochodu lub najazd na krawężnik. Będzie filmik z tego.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dla mnie to jest system aby siegnąć do schowka, spojrzeć na widoki za boczną szybą, lub jechać bezmyślnie drogą szybkiego ruchu, gapiąc się metnym wzrokiem na drogę . Ale nie śpiąc i np. czytać powieść.
Ponieważ posmakowalem braku upierdliwości i smadzielnego wyprzedzania to by mi wystarczyło. Sama propozycja i akceptacja w postaci wrzucenia kierunkowskazu i jest relaksik wystarczający.
Ale przy naszych " szybkich i wściekłych" nawet ta opcja bywa niebezpieczna bez nadzoru.
W Kraju Węgla i Stali oceniam, że 80% kierowców przekracza prędkość . Nawet tu bez żenady podajemy + 10 km/h powyźej, bo to jest mentalnie akceptowalne.
Brakuje Policji autostradowej i radarów odcinkowych. Bo Ci sami driverzy np w granicach i niektórych państw już jeżdżą inaczej

Miejska jazda to wystarczy to co jest trzymanie pasa i odległości, ruszanie bez akceptacji i tyle. Za wiele się dzieje i za duży jest bałagan aby bezstresowo się poruszać FSD.
Taxi taka jazda to OK, bo nie nasze auto i zawsze lżej , ale tu ???
Vide przejścia dla pieszych jednych widzi innych nie, nie rozpoznaje zamiaru itp...
Nie czuję się oszukany, bo kupilem zabawkę z ciekawości i kupię też z nastepnym autem, bo lubię mieć to, niż np złotą nitkę itp.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Dla mnie to jest system aby siegnąć do schowka, spojrzeć na widoki za boczną szybą, lub jechać bezmyślnie drogą szybkiego ruchu, gapiąc się metnym wzrokiem na drogę . Ale nie śpiąc i np. czytać powieść.
Ponieważ posmakowalem braku upierdliwości i smadzielnego wyprzedzania to by mi wystarczyło. Sama propozycja i akceptacja w postaci wrzucenia kierunkowskazu i jest relaksik wystarczający.
Ale przy naszych " szybkich i wściekłych" nawet ta opcja bywa niebezpieczna bez nadzoru.
W Kraju Węgla i Stali oceniam, że 80% kierowców przekracza prędkość . Nawet tu bez żenady podajemy + 10 km/h powyźej, bo to jest mentalnie akceptowalne.
Brakuje Policji autostradowej i radarów odcinkowych. Bo Ci sami driverzy np w granicach i niektórych państw już jeżdżą inaczej

Miejska jazda to wystarczy to co jest trzymanie pasa i odległości, ruszanie bez akceptacji i tyle. Za wiele się dzieje i za duży jest bałagan aby bezstresowo się poruszać FSD.
Taxi taka jazda to OK, bo nie nasze auto i zawsze lżej , ale tu ???
Vide przejścia dla pieszych jednych widzi innych nie, nie rozpoznaje zamiaru itp...
Nie czuję się oszukany, bo kupilem zabawkę z ciekawości i kupię też z nastepnym autem, bo lubię mieć to, niż np złotą nitkę itp.
dawno ktoś nie określił tego co myśle tak dobrze :)
 

newbe

Posiadacz elektryka
Dla mnie to jest system aby siegnąć do schowka, spojrzeć na widoki za boczną szybą, lub jechać bezmyślnie drogą szybkiego ruchu, gapiąc się metnym wzrokiem na drogę . Ale nie śpiąc i np. czytać powieść.
Ponieważ posmakowalem braku upierdliwości i smadzielnego wyprzedzania to by mi wystarczyło. Sama propozycja i akceptacja w postaci wrzucenia kierunkowskazu i jest relaksik wystarczający.
Ale przy naszych " szybkich i wściekłych" nawet ta opcja bywa niebezpieczna bez nadzoru.
W Kraju Węgla i Stali oceniam, że 80% kierowców przekracza prędkość . Nawet tu bez żenady podajemy + 10 km/h powyźej, bo to jest mentalnie akceptowalne.
Brakuje Policji autostradowej i radarów odcinkowych. Bo Ci sami driverzy np w granicach i niektórych państw już jeżdżą inaczej

Miejska jazda to wystarczy to co jest trzymanie pasa i odległości, ruszanie bez akceptacji i tyle. Za wiele się dzieje i za duży jest bałagan aby bezstresowo się poruszać FSD.
Taxi taka jazda to OK, bo nie nasze auto i zawsze lżej , ale tu ???
Vide przejścia dla pieszych jednych widzi innych nie, nie rozpoznaje zamiaru itp...
Nie czuję się oszukany, bo kupilem zabawkę z ciekawości i kupię też z nastepnym autem, bo lubię mieć to, niż np złotą nitkę itp.
Bronek,
A jak teraz ci działa na ekspresówkach/autostradach?
Zastanawiam czy warto dokupić EAP żeby mniej wyłączeń było.
U mnie teraz godzinową trasa to 35-45 wyłączeń podstawowego AP.
 

Relevant

Fachowiec
Jakich wyłączeń? Mi się wyłącza tylko gdy "źle" mu zainicjuję zmianę pasa. Bo oczywiście grzecznie szarpię za kierownicę co chwilę. Ale to zbyt mało wnerwiające by nie używać na pustawych drogach.
 
Top