FSD - doświadczenia i informacje

Bronek

Pionier e-mobilności
Uczy się lub mądrzeje.??
Do niedawna na końcu S6 przed Koszlinem szła jak w dym 120km/h jak gdyby nie widząc zjazdu, idąc na smierć.
Teraz nie pokazuje, że widzi ale zjeżdża prawidłowo prowadząc idealnie aż do ronda zjazdu.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
zwalnia bo auto przed Tobą
Nie 100%, filmik zrobiłem bo kilka razy testowałem wcześniej . Zbieg okoliczności To trasa do chaty syna, gdzie dorabiam u niego aktualnie jako monter kuchni, to latam kilka razy tygodniowo.
Zjeżdża też gdy jest pusto i zwalnia
Zauważ że wrzuca kierukowskaz gdy bariery schodzą w prawo a tego nie robiła


Teraz np łagodniej robi zjazdy i dzisiaj że 131 zwalnia ostro do 100, wrzuca kierunek i po swojemu ostro w prawo ze zwalnianiem "teslowskim" czyli późniejszym niż ja to robię.
Ale to jest o wiele łagodniej niż kiedyś
PS. Kiedyś gdy było auto zwalniające do zjazdu z przodu to chciała wyprzedzac!
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Moja się dziś uczyła driftować :cool:
Mną też lekko zarzuciło, w deszczu przy wyprzedzaniu TIRa. Fajnie to ogarnęła,
Wyprzedzałem po januszowemu czyli głupio, na ostro zbyt gwałtownie jak na takie ch..EVarunki, nie tak jak robi to AP. No i co prawda bez strachu ale wewnętrznie to obciach, jak na starego kierowcę z pieskiem.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
zwalnia bo auto przed Tobą

Ps widać na Stop klatkach że czyta te 80 i potem 60
Ale z opóźnieniem i jedzie więcej bo ma ustawione chyba + 10.? Ponad aktualną
Z dzisiaj bez auta z przodu.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Ponieważ pewien Rumun wjechał z flaszą wody do rowu na autopilocie w "Perzocie", to ja dzisiaj pojechałem 100km i chciałem Teslą zrobić remake filmu na trasie szybkiego ruchu.
Ale spokojnie i o ile się nie wyprzedza to można brać masaż z "hepi endem" lub zrobić sobie pedicure
 

tenOr

Posiadacz elektryka
U Bronka i tak lepiej niż w standardowym, europejskim FSD / EAP gdzie trzeba jeszcze ruszyć kierownicą dla potwierdzenia chęci zmiany pasa.
 
Top