FSD i EAP v.11 na jednym stosie

andrewdvs

Nowy na Forum
Hej,
Czyli na dzień dzisiejszy w PL nie warto jak rozumiem dopłacać do full FSD lub EAP? Czy jednak coś z tych funkcjonalności się przydaje podczas codziennej jazdy na mieście lub na trasie? Pytam osoby które faktycznie próbowały tych asystentów w ostatnim czasie.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja jeżdżę non stop na rozszerzonym a miałem full. Dla mnie to warunek na trasie ale używam ciężarka. Było tu o tym kilka razy. Np Kołobrzeg - Koszalin ingerencja moja to może raz lub dwa razy. Wyprzedzanie tylko wrzucam kierunkowskaz. Tak mam od 4rech lat i bez tego nie kupuje Tesli.
Ale już nie Full bo nic od 3 lat się nie poprawiło jeśli chodzi o miasto
 

STMS

Pionier e-mobilności
Ja jeżdżę non stop na rozszerzonym a miałem full. Dla mnie to warunek na trasie ale używam ciężarka. Było tu o tym kilka razy. Np Kołobrzeg - Koszalin ingerencja moja to może raz lub dwa razy. Wyprzedzanie tylko wrzucam kierunkowskaz. Tak mam od 4rech lat i bez tego nie kupuje Tesli.
Ale już nie Full bo nic od 3 lat się nie poprawiło jeśli chodzi o miasto
ale zmianę pasa poza kierunkiem musisz potwierdzać kierownicą

sam kierunek nic nie da poza wskazaniem
 

Fixtor

Zadomawiam się
Hej,
Czyli na dzień dzisiejszy w PL nie warto jak rozumiem dopłacać do full FSD lub EAP? Czy jednak coś z tych funkcjonalności się przydaje podczas codziennej jazdy na mieście lub na trasie? Pytam osoby które faktycznie próbowały tych asystentów w ostatnim czasie.
Summon się czasami przydaje, ale trochę słabo działa. Automatyczne parkowanie bardzo słabo działa, i dużo łatwiej zaparkować samemu. Automatyczna zmiana pasa fajna, ale zbyt wolno zmienia pas więc znowu... dużo łatwiej zmienić pas samemu...

Na szczęście to się powinno za jakiś czas zmienić. Widać po filmikach ze stanów, że FSD Beta jest niesamowicie dobry, i wiele wskazuje na to, że w przyszłym roku może to też trafić do Polski. Wtedy pełen pakiet FSD będzie się bardzo opłacać, ale wtedy prawdopodobnie mocno podniosą cenę :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
ale zmianę pasa poza kierunkiem musisz potwierdzać kierownicą

sam kierunek nic nie da poza wskazaniem
Nie muszę potwierdzac. Da się, ale z ciężarkiem . A wyobraź sobie że był czas, że nawet sama mi podejmowała decyzję o wyprzedzaniu nawet miałem okres, że bez ciężarka.

PS. To wraca kolejny raz bo zdaje sobie sprawę że teraz Tesli przybywa. Moja i wcześniej i np Daniela, to byly pierwsze Trójki w Polsce i przeżyliśmy np cieszenie się, że kosze na śmieci widać, pachołki, że można obejrzeć Sentry w samochodzie bez wyjmowania pendriva... . Dziesiątki rzeczy. I pojawiały się jaskółki dobrze rokujące w FSD. Niestety regulacje i nasze realia to wszystko zburzyly. Nasze FSD kosztowało wtedy ok 5 - 6 tys $ nie 10 jak teraz

Kolejny raz stare filimiki
3 lata temu Bez ciężarka. Zjeżdżała nawet sama w zjazdy. Teraz dupa robi wyprzedzanie z ciężarkiem i nie zjeżdża bez potwierdzenia
Tesla jak kobieta La Donna mobile



FSD full i zatrzymywanie bez światem na drodze podrzędnej przed skrzyżowaniem


 
Last edited:

andrewdvs

Nowy na Forum
PS. To wraca kolejny raz bo zdaje sobie sprawę że teraz Tesli przybywa.
Dlatego ten temat podniosłem, bo interesowało mnie co na dzień dzisiejszy (Maj 2023) to EAP i FSD potrafi, a nie potrafiło kilka miesięcy temu (lub kilka lat temu).
Czyli na dzień dzisiejszy wygląda na to że nie jest to warte tych pieniędzy, no chyba jako inwestycja w przyszłe FSD które "może" się w PL kiedyś pojawi (bardziej chyba zależne od przepisów drogowych w EU/PL, niż kwestia sprzętu/softu). Ale dzięki za odpowiedzi bo dało mi to do myślenia.
 

STMS

Pionier e-mobilności
Nie muszę potwierdzac. Da się, ale z ciężarkiem . A wyobraź sobie że był czas, że nawet sama mi podejmowała decyzję o wyprzedzaniu nawet miałem okres, że bez ciężarka.

PS. To wraca kolejny raz bo zdaje sobie sprawę że teraz Tesli przybywa. Moja i wcześniej i np Daniela, to byly pierwsze Trójki w Polsce i przeżyliśmy np cieszenie się, że kosze na śmieci widać, pachołki, że można obejrzeć Sentry w samochodzie bez wyjmowania pendriva... . Dziesiątki rzeczy. I pojawiały się jaskółki dobrze rokujące w FSD. Niestety regulacje i nasze realia to wszystko zburzyly. Nasze FSD kosztowało wtedy ok 5 - 6 tys $ nie 10 jak teraz

Kolejny raz stare filimiki
3 lata temu Bez ciężarka. Zjeżdżała nawet sama w zjazdy. Teraz dupa robi wyprzedzanie z ciężarkiem i nie zjeżdża bez potwierdzenia
Tesla jak kobieta La Donna mobile



FSD full i zatrzymywanie bez światem na drodze podrzędnej przed skrzyżowaniem



dostałem ciężarek, faktycznie działa, nawet zmiana pasa > tylko kierunkowskaz i sam sprawdzam miejsce i zmienia pas :)

na 1 h jazdy miałem 2 x komunikat o oszukiwaniu kierownicy, samochód wyczuł obciążnik ale autopilota nie przerwał
sam komunikat po ruszeniu kierownicą i kilku chwilach jazdy znikł
 
Last edited:
Top