mgapinski
Posiadacz elektryka
UE ma jeszcze swoje 3 grosze on top UNECE. tj. spowalnia dodatkowo, silne lobby małpek z VW itpNie UE..a UNECE a to co innego
UE ma jeszcze swoje 3 grosze on top UNECE. tj. spowalnia dodatkowo, silne lobby małpek z VW itpNie UE..a UNECE a to co innego
ale zmianę pasa poza kierunkiem musisz potwierdzać kierownicąJa jeżdżę non stop na rozszerzonym a miałem full. Dla mnie to warunek na trasie ale używam ciężarka. Było tu o tym kilka razy. Np Kołobrzeg - Koszalin ingerencja moja to może raz lub dwa razy. Wyprzedzanie tylko wrzucam kierunkowskaz. Tak mam od 4rech lat i bez tego nie kupuje Tesli.
Ale już nie Full bo nic od 3 lat się nie poprawiło jeśli chodzi o miasto
Summon się czasami przydaje, ale trochę słabo działa. Automatyczne parkowanie bardzo słabo działa, i dużo łatwiej zaparkować samemu. Automatyczna zmiana pasa fajna, ale zbyt wolno zmienia pas więc znowu... dużo łatwiej zmienić pas samemu...Hej,
Czyli na dzień dzisiejszy w PL nie warto jak rozumiem dopłacać do full FSD lub EAP? Czy jednak coś z tych funkcjonalności się przydaje podczas codziennej jazdy na mieście lub na trasie? Pytam osoby które faktycznie próbowały tych asystentów w ostatnim czasie.
Nie muszę potwierdzac. Da się, ale z ciężarkiem . A wyobraź sobie że był czas, że nawet sama mi podejmowała decyzję o wyprzedzaniu nawet miałem okres, że bez ciężarka.ale zmianę pasa poza kierunkiem musisz potwierdzać kierownicą
sam kierunek nic nie da poza wskazaniem
Dlatego ten temat podniosłem, bo interesowało mnie co na dzień dzisiejszy (Maj 2023) to EAP i FSD potrafi, a nie potrafiło kilka miesięcy temu (lub kilka lat temu).PS. To wraca kolejny raz bo zdaje sobie sprawę że teraz Tesli przybywa.
Nie muszę potwierdzac. Da się, ale z ciężarkiem . A wyobraź sobie że był czas, że nawet sama mi podejmowała decyzję o wyprzedzaniu nawet miałem okres, że bez ciężarka.
PS. To wraca kolejny raz bo zdaje sobie sprawę że teraz Tesli przybywa. Moja i wcześniej i np Daniela, to byly pierwsze Trójki w Polsce i przeżyliśmy np cieszenie się, że kosze na śmieci widać, pachołki, że można obejrzeć Sentry w samochodzie bez wyjmowania pendriva... . Dziesiątki rzeczy. I pojawiały się jaskółki dobrze rokujące w FSD. Niestety regulacje i nasze realia to wszystko zburzyly. Nasze FSD kosztowało wtedy ok 5 - 6 tys $ nie 10 jak teraz
Kolejny raz stare filimiki
3 lata temu Bez ciężarka. Zjeżdżała nawet sama w zjazdy. Teraz dupa robi wyprzedzanie z ciężarkiem i nie zjeżdża bez potwierdzenia
Tesla jak kobieta La Donna mobile
FSD full i zatrzymywanie bez światem na drodze podrzędnej przed skrzyżowaniem