Głosowanie na lokalizację SuC

STMS

Pionier e-mobilności
Wiedzą! Ale chodzi o to, że jeżdżę tam gdzie już SĄ ładowarki, a nie gdzie mogliby postawić!

serio myślisz, że ludzie patrzą i jeżdżą po ładowarkach tesli ... zwłaszcza jak jadą np. do Zakopanego ... ile wjeżdża do Krakowa ? chyba max 10 % desperatów 🤣

to samo kostomłoty, Ciechocinek itd

ja w PL na SuC nie ładowałem się juz prawie rok ... bo nie po drodze i pewno większość tak ma

generalnie ładowań w PL na SuC mam pewno z 10 % wszystkich DC
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tylko darmowe ładowanie mnie przekonywało do SCh Tesli, o ile czas na np dłuższy dojazd w stosunku do innych ładowarek nie miał wielkiego znaczenia.
To że jest prosta procedura ładowania to miłe ,ale nie jest ona rozstrzygająca o wyborze.
Gdy byly inne ładowarki o znośnej mocy, nawet Orlen ,to korzystalem.
Cena jw pisalem gdy jeszcze darmo, to mocny argument .
Taniej jak u innnych, tylko jest wazny, jak bym lądował często.
Położenie przy trasie i moc, to podstawowe kryterium dla mnie , który z DC korzysta sporadycznie .
Akceptuje powyzej 100kW bo czas ma male znaczenie przy moim zasiegu , akurat takim aby zrobic sobie przerwę
 

STMS

Pionier e-mobilności
Do Wszystkich sceptyków i wyśmiewaczy - NIE głosujcie jak nie chcecie, ale też nie narzekajcie, że w PL tak mało jest SuC.
Ehhhhhhh masakra.


napisałeś jakby głosowanie miało jakikolwiek ... JAKIKOLWIEK ??? wpływ na ilość SuC w PL

widać wierzysz w wielkiego potwora spaghetti czy jak mu tam 🤣
 

GrzesiekG

Posiadacz elektryka
Nie łapię po co Wielcy Sceptycy dalej drążą temat braku sensu głosowania…

I jeszcze dodam, że nie chodzi jedynie o SuC w PL - nieraz głosowałem także na lokalizacje w Europie, niekoniecznie w PL - tam, gdzie miałoby to sens z mojego punktu widzenia.
 

STMS

Pionier e-mobilności
Nie łapię po co Wielcy Sceptycy dalej drążą temat braku sensu głosowania…

I jeszcze dodam, że nie chodzi jedynie o SuC w PL - nieraz głosowałem także na lokalizacje w Europie, niekoniecznie w PL - tam, gdzie miałoby to sens z mojego punktu widzenia.

tu nie chodzi o drążenie ale zanegowanie błędnego myślenia ŻYCZENIOWEGO ... tak głosowanie to myślenie życzeniowe i każdy ma do tego prawo - tego nikt nie zabrania

ale

nie wprowadzajcie czytelników w błąd, że to głosowanie ma jakikolwiek wpływ na miejsce SuC , ilość SuC w kontekście PL

może w Norwegii itp ale tam się nie przyglądam co dają wyniki głosowań i jaki to ma wpływ na realizację

w PL nie ma i to trzeba zrozumieć a nie bajki rozpisywać jakie to jest "ważne"
 

Przemekc1

Fachowiec
Do Wszystkich sceptyków i wyśmiewaczy - NIE głosujcie jak nie chcecie, ale też nie narzekajcie, że w PL tak mało jest SuC.
Ehhhhhhh masakra.

Przecież wygrywały lokalizację w Polsce i potem się nigdy nie pojawiły, więc nie ma się co dziwić, że zabawa się znudziła. Gdyby chociaż Tesla wysłała jakiś komunikat "słuchajcie wiemy, że lokalizacja X wygrała, ale z powodu Y to się nie uda, albo będzie długo trwało" to co innego, ale te głosy są zwyczajnie zlewane. Może w innych krajach to wygląda inaczej.

Tesla niestety mocno zlewa nasz rynek ładowarkowo, przypominam, że taka potężna firma, która podobno nie chce zbyt dużo zarabiać na budowie superchargerów z super zoptymalizowanymi kosztami nie była w stanie wygrać przetargu na huby z małyk ekoenem.
 

STMS

Pionier e-mobilności
która podobno nie chce zbyt dużo zarabiać na budowie superchargerów z super zoptymalizowanymi kosztami nie była w stanie wygrać przetargu na huby z małyk ekoenem.

tu akurat jest inny problem - jak wiadomo GDKiK zażyczyło sobie 15 % od każdego ładowania w formie haraczu ... chyba nie chciałbym tego płacić tylko dlatego, że samochód mnie kieruje po SuC z prowizją dla urzędników
 

bajtus1992

Zadomawiam się
Przecież wygrywały lokalizację w Polsce i potem się nigdy nie pojawiły, więc nie ma się co dziwić, że zabawa się znudziła. Gdyby chociaż Tesla wysłała jakiś komunikat "słuchajcie wiemy, że lokalizacja X wygrała, ale z powodu Y to się nie uda, albo będzie długo trwało" to co innego, ale te głosy są zwyczajnie zlewane. Może w innych krajach to wygląda inaczej.

Tesla niestety mocno zlewa nasz rynek ładowarkowo, przypominam, że taka potężna firma, która podobno nie chce zbyt dużo zarabiać na budowie superchargerów z super zoptymalizowanymi kosztami nie była w stanie wygrać przetargu na huby z małyk ekoenem.
Z tym Ekoenem to nie do końca tak.
Tesla przegrała ponieważ zaproponował udział w przychodach na poziomie 5,01% a Ekoen 15,01%. Paradoksalnie dla nas to zła wiadomość. Ekoen siłą rzeczy będzie droższy a te 15% więcej finalnie zapłaci klient.
 

Przemekc1

Fachowiec
No przepraszam, Tesla chwali się na lewo i prawo, że ma najniższe koszty budowy superchargerów i cały proces ogarnięty od a do z żeby właśnie ciąć koszty, więc chyba mogłaby to sobie skalkulować. Wychodzi natomiast na to, że nie jest w stanie wygrać przetargu z malutką (w porównaniu z Teslą) firmą w jednym z największych przetargów na MOP w 40mln kraju. Pokazuje to właśnie priorytet naszego kraju, który po prostu jest niewielki co też pokazuje sposób w jaki zlewane są wyniki głosowania.
Naprawdę jedna wiadomość na X dlaczego po głosowaniu na dane miejsce po paru latach nie ma tam ładowarki to minimum czego można oczekiwać po tysiącach głosów zamiast po prostu całkiem wrzucić je do kosza.
 
Top