Gość z autokulta jara się BEV (TM3 P), piekło zamarzło :-)

boa

Pionier e-mobilności
Piekło zamarzło, zmieniają się poglądy lub Tesla znalazła budżet reklamowy…. Jedno z trzech :)
 

solik

Pionier e-mobilności
ja widze osobiscie zmianie pod wypasionymi warsztatami, myjniami detailingowymi ze coraz czesciej zamiast obecnych tam poprzednio wypasionych Mercedesow AMG, BMW Mx stoja TM3 P, BMW i4 M50 nalezace do wlascicieli/osob powiazanych, daje to do myslenia :) raczej nie dla oszczednosci paliwa? moze mniejsza upierdliwosc eksploatacji, kto tam wie..
 

boa

Pionier e-mobilności
Przy okazji pytanie do właścicieli/uzytkownikow 3hl / juniper -> rzeczywiście użytkowo nie ma tempomatu lub trzeba tak przyjąć i jakiś z tym żyć? Czy to tylko dotyczy sytuacji z wykupionym dodatkowym autopilotem?
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Przy okazji pytanie do właścicieli/uzytkownikow 3hl / juniper -> rzeczywiście użytkowo nie ma tempomatu lub trzeba tak przyjąć i jakiś z tym żyć? Czy to tylko dotyczy sytuacji z wykupionym dodatkowym autopilotem?
nie rozumiem pytania, ale utrzymanie pasa i tempomat jest w każdej wersji. Trzeba się przyzwyczaić, wspomóc S3XY Buttons, jest na te niedogodności kilka sposobów.

Warto wspomnieć, że Tesle i ich nowe wersje są dostosowane głównie do jazdy 90% autostrada - jak to w Ameryce. Wszelkie uproszczenia są na plus właśnie dla takiego sposobu użytkowania, a te "utrudnienia" mają ułatwić podjęcie decyzji o kupnie autopilota :)
 

inter

Pionier e-mobilności
Piekło zamarzło, zmieniają się poglądy lub Tesla znalazła budżet reklamowy…. Jedno z trzech :)
Nie dokońca przetestował. Jak potrzebuje cos sprawdzić właczam kamerę z tyłu, lusterko mi nie potrzebne.
Nie do końca rozumiem, problem z tempomatem.
 

boa

Pionier e-mobilności
Nie dokońca przetestował. Jak potrzebuje cos sprawdzić właczam kamerę z tyłu, lusterko mi nie potrzebne.
Nie do końca rozumiem, problem z tempomatem.
Tempomat - w teście o tym mówi: wyłącza się nawet przy ruchu samemu kierownicą, a nie na przycisku “wznów”, więc nie da używać tak naprawdę tempomatu
 
Tempomat - w teście o tym mówi: wyłącza się nawet przy ruchu samemu kierownicą, a nie na przycisku “wznów”, więc nie da używać tak naprawdę tempomatu
W tm3 ruch kierownicą nie wyłącza tempomatu. Wyłącza się za to asystent utrzymania pasa ruchu (czy jak to się tam nazywało w Tesli).
 

solik

Pionier e-mobilności
generalnie obecny aktywny tempomat dodawany gratis w Europie jest kijowy i w takiej KIA EV3 czy Golfie VII z 2018 roku dziala lepiej

podczas jazdy w korku momentami gwaltownie przyspiesza co przy tej mocy nie jest przyjemne, brakuje mu plynnosci - albo grubo albo wcale

po zmianie pasa ruchu trzeba na nowo aktywowac asystenta pasa ruchu co jest upierdliwe i dodatkowo za kazdym razem robi PIK PIK na cala kabine, mozna sie bawic w jakies s3xy czy inne cuda ale standardowo jest to skopane i stad to czekanie z utesknieniem na namiastke FSD


PS to jest Performance do samodzielnej jazdy czy z ktoregos salonu?
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
ja widze osobiscie zmianie pod wypasionymi warsztatami, myjniami detailingowymi ze coraz czesciej zamiast obecnych tam poprzednio wypasionych Mercedesow AMG, BMW Mx stoja TM3 P, BMW i4 M50 nalezace do wlascicieli/osob powiazanych, daje to do myslenia :) raczej nie dla oszczednosci paliwa? moze mniejsza upierdliwosc eksploatacji, kto tam wie..
Oni wszyscy przy przegladach w serwisach zostawiali tam dziesiatki tysiecy zlotych. Czuja ze ktos ich w wala robil. A w EV nie ma co sie psuc..
 
Top