GreenWay sprawa dla UOKIK

STMS

Pionier e-mobilności
Podobnie miałem na GW na AC - deklarowane 22kW, a faktycznie tylko 11kW, choć nikt się więcej nie podpinał.
sporo aut z AC może ładować max 11 kW - pewno to raczej wina Twojej ładowarki pokładowej i nie ma nic wspólnego z dzieleniem łącza
 

daniel

Señor Meme Officer
GW, i nie tylko oni, zarabiają też, choć nie są to duże kwoty, na czasie ładowania. Nie raz byłem w punkcie z deklarowaną 50kW, a rzeczywista była ok. 25kW. Ładowanie trwało dłużej, pojawiła się opłata za parkowanie. To najczęściej przytrafiało mi się na Orlenie i fakt, że mają dobrą kawę nie bardzo mi czas oczekiwania zrekompensował.
GW przynajmniej robi to w godzinach o 7:00 -21:00. Kiedyś jechałem w nocy i musiałem się przespać. Stanąłem na ładowarce na Orlenie i niestety trochę dłużej mi się przycięło.
 

wemar

Fachowiec
sporo aut z AC może ładować max 11 kW - pewno to raczej wina Twojej ładowarki pokładowej i nie ma nic wspólnego z dzieleniem łącza
Faktycznie, teraz sprawdziłem, że wbudowana ładowarka to 11kW :D
Nie zmienia to jednak faktu, że ładowarki DC mają ten problem i nie wynika on z faktu, że dwa auta korzystają z jednego słupka.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Oczywiście, że mają. Jedź sobie na Ionity 350kW. Gwarantuję, że nie naładujesz z prędkością 350kW.
 

wemar

Fachowiec
Mój max to 150kW i na Ionity było 140-149 kW za każdym razem. Tylko raz w Kaszewach było na początku ok. 120kW, ale zjechałem prosto z autostrady po szybkiej jeździe.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Źle zrozumiałem Twoją wypowiedź. Myślałem, że napisałeś, że ładowarki DC nie mają tego problemu co AC. Mea culpa.
 

Najnowsze dyskusje

Top