Grudniowa dostawa podąża ze wschodu.

mgapinski

Posiadacz elektryka
Moja dostawa została przełożona, gdyż serwis czeka na części. Mam się obawiać? :D
Miałeś opłaconą fakturę? Mega bym się wnerwił gdyby po ustaleniu terminu i opłaceniu tego powiedzieliby mi, żebym poczekał jeszcze kwartał
 
Last edited:

ciastek

Pionier e-mobilności
Zamawiałeś uszkodzoną? 😉 Kiedy miałeś odbiór? Ja na sobotę, póki co utrzymany.
A co zamawiałeś i na kiedy Ci przełożono :)
LR
Miałeś opłaconą fakturę? Mega bym się wnerwił gdyby po ustaleniu terminu i opłaceniu tego powiedzieliby mi, żebym poczekał jeszcze kwartał
Hehe, o tym nie pomyślałem. Tylko 2 dni, więc luz. I tak tablic jeszcze nie mam.
 

Gandalf

Pionier e-mobilności
Tak sobie pomyślałem, że na mapie w pobliżu (oczywiście opt-in) powinna być możliwość zobaczenia innych "my friendsów". Może zintegrują z nową platformą engage ;-)
 

tomwroclaw

Fachowiec
Ktoś ma jakiś pomysł jak się dowiedzieć czy w ogóle jest szansa na odbiór w grudniu?
Zamówiłem 1 listopada (było, że na grudzień). Napisałem na ogólnego maila, pisałem też na [email protected], dzwonienie jak wiadomo sensu nie ma. Mamy początek grudnia i info brak. Zamawiałem 3LR (szarą).

Jak myślicie jest szansa czy już przekładają na luty/marzec?
 

pigs

Zadomawiam się
Ktoś ma jakiś pomysł jak się dowiedzieć czy w ogóle jest szansa na odbiór w grudniu?
Zamówiłem 1 listopada (było, że na grudzień). Napisałem na ogólnego maila, pisałem też na [email protected], dzwonienie jak wiadomo sensu nie ma. Mamy początek grudnia i info brak. Zamawiałem 3LR (szarą).

Jak myślicie jest szansa czy już przekładają na luty/marzec?
Czy na fakturze zamówienia masz VIN? Jak nie to ludzie widzieli go w źródle strony jakoś. Jak tak to sprawdź po trackingu statków z tego wątku czy twój samochód płynie czy już jest na miejscu. Jeżeli nie masz VINu to nic nie wiadomo i jedynie kontakt z Teslą da odpowiedź.
 

tomwroclaw

Fachowiec
Czy na fakturze zamówienia masz VIN? Jak nie to ludzie widzieli go w źródle strony jakoś. Jak tak to sprawdź po trackingu statków z tego wątku czy twój samochód płynie czy już jest na miejscu. Jeżeli nie masz VINu to nic nie wiadomo i jedynie kontakt z Teslą da odpowiedź.
Niestety winy od samego początku na stronie brak. Sprawdzałem w źródle strony. Nie każdemu się wyświetla VIN. Są tacy co odbierają auto a w panelu dalej nie widnieje :D
 

MiKo

Posiadacz elektryka
W przypadku mojego zamówienia szacowany odbiór był na grudzień i wygląda, że termin zostanie dotrzymany, ponieważ w sobotę pojawiła się data dostawy na stronie

U mnie Vinu brak, ale to może być spowodowane specyfika samego zamówienia - było przekładane ze wcześniejszej rezerwacji.

EDIT: właśnie sprawdziłem i dziś już jest VIN..
 
Last edited:

Jacek 3

Zadomawiam się
Ja w piątek wieczorem dostałem telefon z zastrzeżonego numeru że auto już jest i kontakt do opiekuna klienta [email protected].
Od trzech dni pisze emaile. O dzwonieniu nie wspomnę. Zero odpowiedzi, a na koncie bez zmian. Wczoraj po pracy pojechałem do salonu i odbiłem się od ściany. Byłem po 18 a pani z serwisu powiedziała że ona nie udziela informacji i żebym się uzbroił w cierpliwość i czekał. Niezłe jaja tam się dzieją.
 
Last edited:
Top