Grudniowa dostawa podąża ze wschodu.

Jako219

Zadomawiam się
Ja już jestem wk... ony na maksa. Wczoraj mieli wysłać papiery. Do dzisiaj mam taki status w DPD
2021-12-0113:02:02Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana
To oznacza, że nie zamówili kuriera. Zero możliwości kontaktu (mail/tel). Kupione bilety na pociąg i urlop w firmie. To jest żałosne...
Mam dokładnie to samo. Tyle ze bilety na sobotę… A przy dobrych wiatrach przesyłka dotrze jutro. No i będzie niezła walka w urzędzie - czekoladki dla Pani w okienku już kupione ;-) Mnie udało się ustalić że przesyłka przeleżała o 1 dzień za długo w DPD Wwa a Pani na pytanie dlaczego odpowiedziała że to mała paczuszka przecież była WTF?!?
 

nyknow

Fachowiec
Mam dokładnie to samo. Tyle ze bilety na sobotę… A przy dobrych wiatrach przesyłka dotrze jutro. No i będzie niezła walka w urzędzie - czekoladki dla Pani w okienku już kupione ;-) Mnie udało się ustalić że przesyłka przeleżała o 1 dzień za długo w DPD Wwa a Pani na pytanie dlaczego odpowiedziała że to mała paczuszka przecież była WTF?!?
Widzę, że trafiłem do dobrego towarzystwa - bardzo mi sie na tym forum podoba - dobrego w sensie podobnego do mnie - czyli niecierpliwego :)
 

skyactivwalker

Pionier e-mobilności
No to opiszę i ja swoje przygody :) Samochód miałem odebrać w zeszłym tygodniu ale właśnie z powodu opóźnień w wysyłce dokumentów nie udało się go zarejestrować na czas. Zależało mi dlatego że akurat przebywałem wtedy przez kilka dni w Warszawie, załatwiłem sobie transport do, a powrotem miałem jechać Teslą, niestety musiałem kombinować sobie podróż powrotną bo plan się nie powiódł ;( Teraz czeka mnie drugie podejście i mam nadzieję że się uda. Zmieniam samochody średnio co 2 lata ale nigdy nie spotkałem się z takim "Customer Experience" ;)
 

t3sla4sun

Zadomawiam się
Ja odbierałem w sobotę czyli plac był już pełny. Oni sobie chyba sami ustalają kolejność wydawania samochodów i wtedy dzwonią.
Chcę opisać swoją historię, żeby troszkę przestrzec. Ja odbiór po dostarczeniu papierów i wyrobieniu dowodu, odbiorze tablic rej. i ubezpieczeniu miałem ustalony na wtorek 16:00, ale oczywiście przez aplikację.
Pojawiam się tam 3h przed czasem, żeby zobaczyć w świetle dziennym jeszcze samochód, a Pan mi mówi, że nie mam dzisiaj odbioru?
Myślę - whaaat? Sami Państwo mi wpisali ten odbiór. No, ale na szczęście BYLI MILI i powiedzieli, że nie będą mnie cofać 350 km do domu.

Tylko tak - rano w dniu odbioru zmienili mi czas odbioru jak już byłem w trasie i nawet o tym nie wiedziałem.
Dzwoniłem poprzedniego dnia na wszystkie możliwe numery i nikt nie odebrał, to skąd miałem wiedzieć, że termin się może przesunąć.

No, ale ogólnie udało się, mogłem zobaczyć w środku i odebrać, więc stanęli na wysokości zadania :)

Trzymajcie się tam jakoś !
PEACE! A samochód naprawdę super. Polecam każdemu i warto się cieszyć z małych rzeczy!
 

ELuk

Pionier e-mobilności
No niestety to jest punkt wydawania aut, a nie salon z prawdziwego zdarzenia, zwłaszcza premium jakby tego oczekiwać.
Ludzie tam pracujący na prawdę się starają, warto uzbroić się w cierpliwość i poczekać. Wydzwanianie i bojowe maile nic nie wniosą. Jest ich mało, wiec jak mają auta wydawać to nie mogą korespondować/telefonować.
Jak przyjdzie czas na konkretne auto to kontakt będzie skuteczny, cierpliwości. Pozdrawiam wszystkich. 👍
 

WielkiSzuuu

Zadomawiam się
Opowiem swoją niedokończoną sytuacje... telefon z tesli o wystawieniu faktury dokładnie tydzień temu i od tamtej pory cisza.
Data odbioru zaplanowana na 6 grudnia, a ani dokumentów ani nic. Po wysłaniu maila do Pani Joanny, która zajmuje się sprawą dostałem zwrotnego maila o urlopie, na inne adresy i telefony odpowiedzi brak.
Wcześniej broniłem punktu odbioru, ale dziś uważam że są niepoważni, nie szanują klientów i ich czasu.
 

Fixtor

Zadomawiam się
W sobotę w końcu będę odbierać SR+ z Glovis Challenge :) Też traciłem powoli cierpliwość, bo przez prawie 2 tygodnie od zapłaty nie mogłem się z nikim skontaktować, ale w końcu się udało, wysłali papiery, dziś zarejestrowałem i jutro wybieram się do Warszawy :)

Na dłuższą metę to jest absolutnie nie akceptowalne z perspektywy klienta, ale również z perspektywy inwestora. To zraża relatywnie nowy rynek jakim jest Polska do marki. Jak Polak będzie szukał informacji o Tesli, to znajdzie całą masę postów o tym jakie to mają beznadziejne podejście do klienta.

Z przesyłką DPD to trzeba zrozumieć, że wszyscy teraz zamawiają prezenty i są opóźnienia w dostawach, rozmawiałem o tym z moim kurierem. Też moja przesyłka leżała dodatkowy dzień w Warszawie.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
W pełni się zgadzam z Kolegami co do podejścia do tzw klienta.
Tyle że to nie problem kraju z kartonu, czy niekompetencji personelu w Warszawie.
Poczytajcie sobie fora zachodnie, choćby niemieckie. Tak się dzieje teraz wszędzie.
Tesla nie była gotowa na taki duży popyt. A że nie ma klasycznej sieci dealerskiej to mamy takie objawy jakie widać.
I tu jest szansa dla starej ekipy producentów.
To daje im szansę na przetrwanie fazy rewolucji EV.
✌️
 
Top