Gwarancja i koszt małych napraw

solik

Pionier e-mobilności
Bedzie mozna sie martwic jak bedzie musial zaplacic a poki co to snucie wizji oplaty

Taka jest cena za brak doradcy ktory jest tylko od tego by przekazywac od majstra ze sie nie da, ze on nie slyszy albo on nie widzi lub TTTM lub czekaja na zgode mitycznego importera na poprawe gumowej listwy przy drzwiach :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nic nie zapłaci . Technik przyjedzie za fryko . Zaakceptowanie wyceny nie jest jednoznaczne z wykonaniem uslugi .Tym bardziej że zdanie :" że bez akceptacji nie będzie opini ." I to jest techniczna sprawa aby byl mozliwy nastepny etap .Pewnie komupter im nie puszcza ?
Jeśliby technik w co wątpię uznał iż trzeba płacić , to można odmówić realizacji i tyle .
Sami sobie skręcili bat, pisząc tą wiadomość, iż akceptacja jest tylko potrzebna aby przyjechal technik ( dziękując za zrozumienie !).
Owszem można to rozumiecieć, że godzimy się na ten kosztorys w ciemno ale tez i inny (przecież technik teoretycznie moze dodać kosztów) , ale dopóki nic nie zrobią to kasy wziąć nie mogą .
Na wszelki wypadek wywalil bym czasowo kartę z konta, bo komp moze sam pobrac jakby techni (ale powtarzam nie wierzę) stwierdzil że to jest po za gwarancją .
 
Last edited:

Beep21

Posiadacz elektryka
Znaczy no spoko, taki może mają system, ale jest on mocno odstraszający dla klienta (może o to chodziło :D) który zgłasza problemy z autem będącym na gwarancji i wymaga się od niego w ciemno akceptacji jakichś kosztów
 

Pepek

Posiadacz elektryka
To u nich standardowa procedura. Akceptujesz wycenę, wbijają termin, sprawdzają i potem się zeruje (bo z gwarancji) - tak miałem z wymianą portu ładowania. Ale w razie strachu można faktycznie na chwilę odpiąć kartę - jeśli by miało być poza gwarancją i chcieli pobrać automatycznie. Aczkolwiek w takim przypadku (płatna naprawa pozagwarancyjna) to IMO powinni ponownie się utwierdzić, że można robić.
 

Pedr

Posiadacz elektryka
Ciekawy wątek - ja właśnie czekam na serwis z moimi świerszczami. Dostałem uprzejmą odpowiedź, że technicy weryfikują czy usterka podlega gwarancji i jeśli tak, to kosztorys jest zerowany. A jeśli nie, to zakładam, że mogę się wycofać bo zapłacić 1.5k za przesmarowanie jakiś elementów to przegięcie.
 

Attachments

  • Screenshot_20250303_112913_Tesla.jpg
    Screenshot_20250303_112913_Tesla.jpg
    245,6 KB · Liczba wyświetleń: 25

Gingol

Fachowiec
I co? Jak zakończyły sie te historie? Wyzerowali? 😀. Ja jutro też mam wizytę i też wysmarowali kosztorys na ponad 4k, oczywiście wszystko zgłosiłem z gwarancji.
 

Gingol

Fachowiec
Wrzucam. Kwota pewnie wynika z założonego czasu na „naprawę” - prawie 6h. Co ciekawe, pomimo filmów i zdjęć tylko obluzowana kamera od razu dostała 0zł i wymianę w ramach gwarancji od razu na poziomie zdalnej akceptacji.
 

Attachments

  • IMG_2722.jpeg
    IMG_2722.jpeg
    247,1 KB · Liczba wyświetleń: 7

Pedr

Posiadacz elektryka
Wrzucam. Kwota pewnie wynika z założonego czasu na „naprawę” - prawie 6h. Co ciekawe, pomimo filmów i zdjęć tylko obluzowana kamera od razu dostała 0zł i wymianę w ramach gwarancji od razu na poziomie zdalnej akceptacji.
Klapa bagażnika trzeszczy przy otwieraniu/ zamykaniu, czy na wybojach? Mi coś skrzypi z tyłu i nie mogę dojść co.
 
Top