Teslowychopak
Posiadacz elektryka
Zamontowałem sam i wszystko działa widzi przyczepkę ,teraz tylko do przeglądu podjechać i wbić w dowód. 3 h roboty
Tylko trybu przyczepy nie ma. https://forum.elektrowoz.pl/threads/hak-w-tesli.4731/post-109558Zamontowałem sam i wszystko działa
Ale to chyba nie jest oryginalny hak tesli.mam możliwość zakupu tego haka:
z wysyłką do PL.
da rade Przyjanuszyć i samemu go zamontowac bez wizyty w salonie?
Nie jest. Jesli auto nie jest z Berlina to jest mozliwosc, ze nie ma modulu haka i trzeba go dolozyc. Poza tym trzeba zmienic konfiguracje komputerem z dostepem do toolbox 3 na tow package. pozdrawiam.Ale to chyba nie jest oryginalny hak tesli.
Tak tylko ta ikonka świeci mi na żółto a powinna na zielono, jak dodać do menu tryb przyczepy?Tylko trybu przyczepy nie ma. https://forum.elektrowoz.pl/threads/hak-w-tesli.4731/post-109558
Zmienic konfiguracje pojazdu, ewentualnie modul przyczepy musi byc zaaktuliazowany (wymiana modulu z funkcja holowania). Prosze podac numer VIN pojazdu to moge sprawdzic czy wymaga wymianyTak tylko ta ikonka świeci mi na żółto a powinna na zielono, jak dodać do menu tryb przyczepy?
Jest wystarczające, jesli w dokumentach jest hak przy rejestracji to powinien znaleźć sie w dowodzie. U mnie prawie zostało to przeooczone i też nie miałabym informacji w dowodzie o haku.Taka ciekawostka, otóż zamówiłem w urzędzie tablicę na bagażnik rowerowy i jakież było moje zdumienie, że urząd nie wyda mi tablicy do momentu w którym diagnosta nie dokona wpisu w dowodzie.
Moje tłumaczenia, że hak był zamontowany w fabryce i ja niczego nie dokładałem nie przekonały urzędnika.
Nie chodzi o ten dodatkowy przegląd za 35 zł aby uzyskać wpis do dowodu tylko o jakiś absurd prawny w którym nabywasz auto z fabrycznym hakiem i to nie jest wystarczające aby wpis o haku był w momencie wydania dowodu. Okazuje się że fabryczny hak jest traktowany jak akcesoryjny i diagnosta musi go obejrzeć i wpisać