Koshotzkee
Zadomawiam się
Cześć. Wozicie na bagażniku rowery o wyższej jak dopuszczalna masa 72 kg nacisku pionowego? Ja zamierzam wozić 4 rowery, które razem ważą ok 80 kg (wraz z platformą Thule 926) i tak się zastanawiam Czy nie strach?
Kolega chce tylko odrobinę zmniejszyc współczynnik bezpieczeństwa który założylimyślisz że te 72kg to im wróżbita Maciej wywróżył i jest to wartość losowa?
w kraju który ma drogi dobrej jakość można się odważyć, w kraju który ma dziury, koleiny, progi i z tych 80kg zrobi się 200kg wjeżdzając w dziure....Kolega chce tylko odrobinę zmniejszyc współczynnik bezpieczeństwa który założyli
Myślisz że tego nie policzyli?w kraju który ma drogi dobrej jakość można się odważyć, w kraju który ma dziury, koleiny, progi i z tych 80kg zrobi się 200kg wjeżdzając w dziure....
Myślisz, że te 72kg to jest dla stania z rowerami w garażu?w kraju który ma drogi dobrej jakość można się odważyć, w kraju który ma dziury, koleiny, progi i z tych 80kg zrobi się 200kg wjeżdzając w dziure....
Rowery na przyczepkeTo jest ciekawa kwestia, bo TM3HL i TM3PHL mają podaną różną wartość nacisku pionowego, mimo tego, że hak jest identyczny i nadwozie też. Performance ma sztywniejsze zawieszenie, więc teoretycznie powinno lepiej znosić obciążenie takim bagażnikiem na haku, a wartość nacisku pionowego ma o połowę mniejszą (całe 25 kg), zgodnie z nią, to po założeniu bagażnika rowerowego nie ma już limitu na jakikolwiek rower poza dziecięcym "bobikiem". Pytanie zatem, po kiego grzyba komuś taki hak ? Ja wożę swojego Speca Turbo Levo (21 kg), ze świadomością, że jestem poza limitem. Jak dotąd nic nie odpadło.
Odwrotnie. Z miękkim zawieszeniem będzie łagodniej, jeśli tylko skoku wystarczy, a ten znów może się szybciej zmniejszać gdy obciążamy miękkie autoPerformance ma sztywniejsze zawieszenie, więc teoretycznie powinno lepiej znosić obciążenie takim bagażnikiem na haku,