Mówiłem, że docisnął.Jeszcze ich tam Elon docisnął na finiszu.![]()
To dodam nie jest wymówka tesli tylko ludzi z amerykańskiego forum tesli. Ponoć z tego co napisali nadal nie ma świateł które te wymogi spełniają. I wydaje mi się, że fsd działa bo jak to z prawami bywa w niektórych aspektach są mniej restrykcyjne w innych bardziej.Prawo USA jest głupią wymówką, FSD działa w USA a u nas nie, bo prawo, więc światła matrycowe mogłyby działać u nas i być wyłączone w USA.
Natomiast jeżeli szyna ma za małą przepustowość to jest problem ciężki do przeskoczenia bez zmian sprzętowych.
Plotki chodzą, że od 16 rusza deployment, pewnie falami![]()
W USA z Matrixami jest kłopot, ale w EU to kwestia chcenia.To dodam nie jest wymówka tesli tylko ludzi z amerykańskiego forum tesli. Ponoć z tego co napisali nadal nie ma świateł które te wymogi spełniają. I wydaje mi się, że fsd działa bo jak to z prawami bywa w niektórych aspektach są mniej restrykcyjne w innych bardziej.
Z tą słabą przepustowością, to słaba wymówka. Samochody z działającymi matrycami, ma dokładnie takie same CAN jak Tesla.Prawo USA jest głupią wymówką, FSD działa w USA a u nas nie, bo prawo, więc światła matrycowe mogłyby działać u nas i być wyłączone w USA.
Natomiast jeżeli szyna ma za małą przepustowość to jest problem ciężki do przeskoczenia bez zmian sprzętowych.
No ja tego nie wiem bo się nie znam jeśli tak jest to znaczy, że był to komentarz „eksperta”.Z tą słabą przepustowością, to słaba wymówka. Samochody z działającymi matrycami, ma dokładnie takie same CAN jak Tesla.
Ale wiesz jak wygląda sterownik tych świateł? To może być klasyczny problem szyny gdzie obliczenia przerzuca się na jednostkę centralną, gdzie ta jednostka w teorii ma zapas mocy. W innych samochodach może być tak, że sam sterownik zintegrowany z lampą wykonuje niezbędne operacje a szyną lecą tylko polecenia, w Tesli może być inaczej. (uwaga, spekuluję)Z tą słabą przepustowością, to słaba wymówka. Samochody z działającymi matrycami, ma dokładnie takie same CAN jak Tesla.