GrzegorzFa
Zadomawiam się
Ja mam teraz wolny 3-f Growat 4kW ale być może zdecyduję się na 1-fazowy Huawei.
Chyba można wstawić licznik dedykowany
Chyba można wstawić licznik dedykowany
Panowie jak wygląda kwestia przewodu do tej ładowarki trzeba dokupić, czy np.Tesla daje taki w zestawie.
Druga sprawa czy to jest kompatybilne z Teslą, głównie chodzi mi o to ładowanie z PV?
Witam serdecznie.Ja mam taki zestaw (falownik+ wallbox) i dobrze mi się sprawdza lądując zarówno Teslę jak i e208.
Rozumiem że aplikację masz skonfigurowana bez żadnej autoryzacji RFID czy bluetooth. Ja mam tak ustawioną że jak zaczyna ładowanie od razu w zależności czy wybiorę opcję ładowania z nadwyżek czy bezpośrednio.Witam serdecznie.
Czy ktoś z forum miał problem z ładowaniem tym wallboxem?
Nie chce mi ładować Volvo XC60 T6 Plug-In, wallbox sygnalizuje gotowość do ładowania i samochód też ale ładowanie się nie rozpoczyna, próbowałem już wszystkiego łącznie z kontaktem z technikiem Huawei i nic. Dodam, iż samochód ma ładowarkę pokładową 2-fazową o mocy 6,4kW, nie . też licznika energii huawei- ale wiem, że nie jest wymagany. Poza tym samochód ładuje się bez problemu na publicznych stacjach ładowania z pełną mocą.
Podejrzewam jakiś problem z komunikacją między samochodem a wallboxem.
Pozdrawiam.
Ja mam dwa auta Renault ZOE i Tesla Model 3 ale mam też licznik. Ładowanie z pełną mocą 11kW idzie bez problemu w obu. W Tesli ładowanie z PV też startuje bez zarzutu i praktycznie tyle ile jest mocy z PV wtłacza do auta. Natomiast Zoe po pierwsze jak podłączę i uruchomię ładowanie przed zadaną mocą z PV (1,4 kW na start) załącza się za każdym razem, tak w momencie np. kiedy PV ma moc 3kW i podłączam auto czasami muszę kilka razy uruchamiamiqć i przerywać proces ładowania. To ładowanie z PV chyba tylko odbywa się jednofazowo. Dwa zrzuty: ten pierwszy to Zoe 400W mniej i drugi to Tesla.Witam serdecznie.
Czy ktoś z forum miał problem z ładowaniem tym wallboxem?
Nie chce mi ładować Volvo XC60 T6 Plug-In, wallbox sygnalizuje gotowość do ładowania i samochód też ale ładowanie się nie rozpoczyna, próbowałem już wszystkiego łącznie z kontaktem z technikiem Huawei i nic. Dodam, iż samochód ma ładowarkę pokładową 2-fazową o mocy 6,4kW, nie posiadam też licznika energii huawei- ale wiem, że nie jest wymagany. Poza tym samochód ładuje się bez problemu na publicznych stacjach ładowania z pełną mocą.
Podejrzewam jakiś problem z komunikacją między samochodem a wallboxem.
Pozdrawiam.
To licz sie z ograniczeniami, 1F max 3600W.Ja mam teraz wolny 3-f Growat 4kW ale być może zdecyduję się na 1-fazowy Huawei.
Chyba można wstawić licznik dedykowany
Licznik energii DTSU666-FE
i wtedy może być każdy falownik.