Hyundai Inster/Casper wielki mały HIT!

consigliero

Pionier e-mobilności
Możecie napisać więcej o eksploatacji? Kolor można zmienić.
 

boa

Posiadacz elektryka
Zakładasz, że lakier będzie schodził?
Imho to chodziło o popyt - lakiery matowe w każdej marce trzeba zabezpieczyć ppf, inaczej będzie masakra - inster ma jednak inny profil handlowy niż Santa Fe , a rynek polski też ma kwestię CCC itd
 

boa

Posiadacz elektryka
Masz w tym temacie jakieś doświadczenia?
Rozmawiałem z ludźmi w salonach BMW, MB i Hyundaia i stąd mój wpis - wszędzie to samo mówili o lakierach matowych. Co do Instera to moje przypuszczenia, nie widziałem dokumentów wewnętrznych ;)
W lakierach matowych bardzo łatwo o uszkodzenia, wżery itp, poza tym one się z czasem wyświęcają, są coraz mniej matowe i to rodzi olbrzymie problemy przy naprawach lakierniczych. Folia PPF zabezpiecza i można cieszyć się matowym lakierem - ale to też swoje kosztuje i dlatego o ile w autach za kilkaset tysięcy to może działać, o tyle w małych autkach miejskich niekoniecznie. Moja opinia :)
 

boa

Posiadacz elektryka
Rozmawiałem z ludźmi w salonach BMW, MB i Hyundaia i stąd mój wpis - wszędzie to samo mówili o lakierach matowych. Co do Instera to moje przypuszczenia, nie widziałem dokumentów wewnętrznych ;)
W lakierach matowych bardzo łatwo o uszkodzenia, wżery itp, poza tym one się z czasem wyświęcają, są coraz mniej matowe i to rodzi olbrzymie problemy przy naprawach lakierniczych. Folia PPF zabezpiecza i można cieszyć się matowym lakierem - ale to też swoje kosztuje i dlatego o ile w autach za kilkaset tysięcy to może działać, o tyle w małych autkach miejskich niekoniecznie. Moja opinia :)
Plus lakier matowy sam w sobie jest wyraźnie droższy i w naturalny sposób dopłata do niego w aucie za 100-dopłata plus problematyczne utrzymanie to jednak inaczej niz w aucie za 600 tys
 

Rust

Zadomawiam się
Rozmawiałem z ludźmi w salonach BMW, MB i Hyundaia i stąd mój wpis - wszędzie to samo mówili o lakierach matowych. Co do Instera to moje przypuszczenia, nie widziałem dokumentów wewnętrznych ;)
W lakierach matowych bardzo łatwo o uszkodzenia, wżery itp, poza tym one się z czasem wyświęcają, są coraz mniej matowe i to rodzi olbrzymie problemy przy naprawach lakierniczych. Folia PPF zabezpiecza i można cieszyć się matowym lakierem - ale to też swoje kosztuje i dlatego o ile w autach za kilkaset tysięcy to może działać, o tyle w małych autkach miejskich niekoniecznie. Moja opinia :)
Oj kosztuje, bo zastanawiałem się, żeby zabezpieczyć auto dla żony i tak na "oko" (przez brak formatek) detailer mi to wycenił na 13k netto z bezbarwnym PPF. To jest 12% wartości Instera w wersji Smart 🫣
 

boa

Posiadacz elektryka
Oj kosztuje, bo zastanawiałem się, żeby zabezpieczyć auto dla żony i tak na "oko" (przez brak formatek) detailer mi to wycenił na 13k netto z bezbarwnym PPF. To jest 12% wartości Instera w wersji Smart 🫣
No właśnie o to chodzi. I teraz pytanie, ile osób zdecyduje się w PL na taki lakier… więc wycofali, a był chyba siłą rozpędu z innych rynków lub chcieli zobaczyć, czy może akurat ludzie się rzucą jako coś niedostępnego w innych małych autach i będzie to trendy. Ale tak nie było, więc… no właśnie
 
Top