Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Nie można tego wyłączyć? W Mach-E można sobie tą funkcję wyłączyć.

Nie znalazłem.

Tak przy okazji, zalecane ciśnienie w oponach zgodnie z tabliczką w samochodzie:

Hyundai Inster ciśnienie w oponach.jpg
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
A w jaki poziom głośności Pan celuje? Ile decybeli?

OK, poziom głośności przy 120 km/h na w miarę nowej i niezużytej autostradzie. Dźwięk zbiera mikrofon w kamerze zamocowany na fotelu pasażera, poziom głośności w kabinie zbliżony lub nieco niższy. Warto zwrócić uwagę, że nie podnoszę głosu lub robię to w minimalnym stopniu - czyli mój mózg nie usiłuje przekrzykiwać hałasu.


Generalnie jednak ten samochód nie został stworzony z myślą o ekspresówkach i podróżowaniu. Podłokietnik w drzwiach jest twardy.
 

boa

Posiadacz elektryka
OK, poziom głośności przy 120 km/h na w miarę nowej i niezużytej autostradzie. Dźwięk zbiera mikrofon w kamerze zamocowany na fotelu pasażera, poziom głośności w kabinie zbliżony lub nieco niższy. Warto zwrócić uwagę, że nie podnoszę głosu lub robię to w minimalnym stopniu - czyli mój mózg nie usiłuje przekrzykiwać hałasu.


Generalnie jednak ten samochód nie został stworzony z myślą o ekspresówkach i podróżowaniu. Podłokietnik w drzwiach jest twardy.
Jak na segment A/B to jest super, a ten segment to „miasto mój żywioł” ma wpisane w DNA :)
 

Thekonik

Zadomawiam się
Generalnie jednak ten samochód nie został stworzony z myślą o ekspresówkach i podróżowaniu. Podłokietnik w drzwiach jest twardy.

Ten podłokietnik na drzwiach i czarne pole na szybie za lusterkiem to na ten moment po 200km jedyne minusy jakie widzę. Odczuwalnie twardsze zawieszenie niż w moim Berlingo 3. Przyspieszenie jak na 115km naprawdę mega.

Generalnie bardzo ładnie się prowadzi. Nawet przy prędkościach autostradowych.
 

Rust

Zadomawiam się
Według mojej optyki, te felgi nie dodają mu urody.
Fakt, te krzyże celtyckie są dziwne :D

---

Generalnie jednak ten samochód nie został stworzony z myślą o ekspresówkach i podróżowaniu.
Ale widzę, że AA/CP jest przewodowy? Bo mi handlowiec wmawia, że jest bezprzewodowy, że na youtube się mylą albo zagraniczne modele faktycznie nie mają. Bo bez bezprzewodowego AA/CP do krótkich podróży, trzeba ten telefon wyciągnąć, zaaplikować przewód, położyć (nie wiem czy półka z ładowaniem indukcyjnym, gdy telefon jest "po kablu" to najszczęśliwsze rozwiązanie). Trochę ta indukcja z przewodowym AA/CP się kłóci moim zdaniem.
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Fakt, te krzyże celtyckie są dziwne :D

---


Ale widzę, że AA/CP jest przewodowy? Bo mi handlowiec wmawia, że jest bezprzewodowy, że na youtube się mylą albo zagraniczne modele faktycznie nie mają. Bo bez bezprzewodowego AA/CP do krótkich podróży, trzeba ten telefon wyciągnąć, zaaplikować przewód, położyć (nie wiem czy półka z ładowaniem indukcyjnym, gdy telefon jest "po kablu" to najszczęśliwsze rozwiązanie). Trochę ta indukcja z przewodowym AA/CP się kłóci moim zdaniem.

Bezprzewodowego nie udało mi się uruchomić, chyba nie ma. Dziś będę chwilę stał na ładowarce, sprawdzę dokładnie. Półeczka, na której leży telefon, jest OK - nie trzeba go kłaść na ładowarce indukcyjnej w głębi, może trochę wystawać. Nie wypada.

Jeśli chodzi o przewodowe/bezprzewodowe Android Auto/Apple CarPlay, mam mieszane uczucia i... chyba wolę przewodowe. Bezprzewodowe opiera się na WiFi, a mój telefon często służy jako hot-spot dla innych (udostępniam internet). Przy przewodowym nie ma tego problemu.
 

testowy

Zadomawiam się
...w końcu zaskoczyło: Suzuki Jimny. Pasują światła (chociaż są niżej), pasuje linia nadwozia, pasują proporcje, pasują przetłoczenia nad kołami – a Jimny to przecież było takie małe słodkie cacuszko :)
Jaki Jimny? Ignis!
 
Top