p0li
Pionier e-mobilności
tlumaczenie automagiczne:
HyPoint, pionier w dziedzinie ogniw paliwowych, połączył siły z producentem zbiorników wodoru Gloyer-Taylor Laboratories, aby opracować nową generację zbiorników wodoru dla lotnictwa – z sukcesem:
Dzięki opracowanemu przez obie firmy zbiornikowi z włókna grafitowego samoloty powinny być w stanie latać do czterech razy dalej niż w przypadku nafty.
Oczekuje się, że "BHL Cryotanks" umożliwią zmniejszenie masy o około 75 procent w porównaniu z istniejącymi, nowoczesnymi zbiornikami kriogenicznymi dla przemysłu lotniczego, które są w większości wykonane z metalu lub materiałów kompozytowych. W rezultacie samoloty H2 mogą podróżować na dłuższych dystansach bez tankowania, obiecują obie firmy
Zbiornik przy wadze wlasnej 65kg moze pomiescic 150kg wodoru
wiecej tu:
HyPoint, pionier w dziedzinie ogniw paliwowych, połączył siły z producentem zbiorników wodoru Gloyer-Taylor Laboratories, aby opracować nową generację zbiorników wodoru dla lotnictwa – z sukcesem:
Dzięki opracowanemu przez obie firmy zbiornikowi z włókna grafitowego samoloty powinny być w stanie latać do czterech razy dalej niż w przypadku nafty.
Oczekuje się, że "BHL Cryotanks" umożliwią zmniejszenie masy o około 75 procent w porównaniu z istniejącymi, nowoczesnymi zbiornikami kriogenicznymi dla przemysłu lotniczego, które są w większości wykonane z metalu lub materiałów kompozytowych. W rezultacie samoloty H2 mogą podróżować na dłuższych dystansach bez tankowania, obiecują obie firmy
Zbiornik przy wadze wlasnej 65kg moze pomiescic 150kg wodoru
wiecej tu: