ID. Buzz LWB

rafbel

Zadomawiam się
Zaczęły się pojawiać pierwsze informacje o wersji LWB. Wygląda to całkiem ciekawie:
- 4962 mm długości
- 3 rząd siedzeń z możliwością demontażu
- możliwy układ foteli 2+2+2 z możliwością podgrzewaniem foteli 2 rzędzie
- bateria 85kwh netto
- mocniejsze silniki 550nm
- wersja GTX AWD
- dodatkowe nawiewy w 2 i 3 rzędzie siedzeń
- przyciemniany szklany dach
- uchylane okno w 2 rzędzie
- software 4.0
- pompa ciepła
- head up display
- możliwość wyparkowania samochodu z apki

Więcej zdjęć i informacji

 
Last edited:

lookash_c

Pionier e-mobilności
Ja bym chciał porównać obie długości z układem foteli 2+2+2. Większa bateria i więcej mocy nie zawadzi, ciekawe jak będą się ceny kształtować. Ale może dzięki temu jakieś używki się pojawią już w sensowniejszej cenie?
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Podoba mi się bardzo, choć trochę słabo wykorzystany potencjał regulacji 3 rzędu. Z maksymalnie przesuniętymi fotelami nadal jeszcze duży zapas który mógłby być wykorzystywany w bagażniku, ale pewnie chcieli uniknąć duzej dziury za ostatnim rzędem i szyn na podłodze
 

cooler

Pionier e-mobilności
Moze to głupie, ale te auto cholernie mi się podoba. Wiem, że do niczego mi się nie przyda i dlatego go nie kupię (mam już 5 aut, w tym minivan), ale jak go pierwszy raz zobaczyłem na żywo to aż mi się buzia roześmiała. Pewnie za dużo Scooby-Doo się naoglądałem.
Reszta elektrycznych VW mi nie leży, ale temu autu wróżę sukces.
 

nabrU

Moderator
Reszta elektrycznych VW mi nie leży, ale temu autu wróżę sukces.

A widzisz ;) To dalej VW z tymi samymi kiepskimi plastikami, wolnym softem który się nie chce zaktualizować OTA czyli od innych elektrycznych i często krytykowanych VW praktycznie różni się tylko wyglądem i wielkością. A mimo to i sporej ceny 'cholernie mi się podoba'. Czyżbyś jednak był w stanie zaakceptować wszystkie przywary VW w Buzzie? Czy to nie jest uleganie DNA tej rodziny pojazdów (oczywiście piję do innego wątku na tym forum ;))
 

cooler

Pionier e-mobilności
A widzisz ;) To dalej VW z tymi samymi kiepskimi plastikami, wolnym softem który się nie chce zaktualizować OTA czyli od innych elektrycznych i często krytykowanych VW praktycznie różni się tylko wyglądem i wielkością. A mimo to i sporej ceny 'cholernie mi się podoba'. Czyżbyś jednak był w stanie zaakceptować wszystkie przywary VW w Buzzie? Czy to nie jest uleganie DNA tej rodziny pojazdów (oczywiście piję do innego wątku na tym forum ;))
Normalnie odpowiedział bym Ci że nie jestem w stanie zaakceptować, ale w związku z tym iż auto mnie urzekło na swój sposób i również dlatego iż wiem że go nie kupię, to tak. Jestem w stanie zaakceptować tego VW. Uważam że ulice staną się ciekawsze gdy raz na jakiś czas pośród SUV-ów, których nienawidzę, bo są wytworem marketingu i ego, pojawi się taka praktyczna i ładna perełka.
Chciałbym by latały na taxi, by woziły ludzi na łysą polanę, bo minivany są stworzone dla jasnej strony mocy, to są konie robocze. SUV -y dla ciemnej (wyścig kto ma większego siusiaka, lub mamuśka zajmująca na drodze i parkingu 2x więcej miejsca bo musi się czuć "bezpiecznie"). Z badań wynika że kierowcy SUV-ow są bardziej agresywni na drodze, są bardziej skłonni rozjechać zwierzęta na drodze lub obok drogi.
Jeżeli pijesz do dyskusji o Mach-E, to tak, to jest SUV, w dodatku od początku do końca wyrób marketingu, samochód powołujący się na geny sportowe i sugerujący to sylwetka, jednocześnie nie mający popierających to twierdzenie właściwości jezdnych. Jak to mówią w USA, son of the bitch and satan. Jak wytknalem to że jest to wyrób marketingu zaczęła się gówniarza.
Jak twierdzą na forum że Tesla jest źle poskładana, to ja potwierdzam, aby inny ktorzy tego nie wiedzą się nie nacięli, Jak piszą że serwis słaby i trudno dostępny to opisuje swoje przeboje. Jak napiszesz że Mach-E adresowany jest do ludzi którzy chcieli by jeździć nim jak autem sportowym, a on się kompletnie do tego nie nadaje to mamy co mamy, szambo wybija.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Rozróżniasz auta sportowe typu Porsche itp od muscle carów? Chyba nie. To zacznij, bo piszesz takie bzdety aż boli. Spalinowego mustanga też nie bierz na tor, bo się do tego nie nadaje. Tak samo jak Camaro, Charger, GTO, etc. Tym autom bliżej do driftowozów niż do aut stricte sportowych. Ma być dużo mocy, mają zamiatać tyłem i powodować banana na twarzy. A na torze to pewnie Honda Civic je objedzie.
 
Last edited:
Top