ID. Buzz LWB

mALEK

Pionier e-mobilności
Jeżeli pijesz do dyskusji o Mach-E, to tak, to jest SUV, w dodatku od początku do końca wyrób marketingu, samochód powołujący się na geny sportowe i sugerujący to sylwetka, jednocześnie nie mający popierających to twierdzenie właściwości jezdnych. Jak to mówią w USA, son of the bitch and satan. Jak wytknalem to że jest to wyrób marketingu zaczęła się gówniarza.
troche sie uczepiles. wszystko jest wyrobem marketingu :) jak pakiet M w bmw ;) ja bralem macha, bo odpowiadal mi dostepnoscia, cena, zasiegiem, wielkoscia, jakoscia. to, ze nazywa sie mustang, ma iles tam koni i s do setki , kompletnie nie mialo dla mnie znaczenia. bralem auto , w ktorym moglem normalnie usiasc z przodu i z tylu :D
nie oczekiwalem od auta niewiadomo czego. mial byc m.in bezpieczny, komfortowy, funckjonalny. i taki w moim odczuciu jest mach-e. dla jednych tesla bedzie "nudna", bo przewidywalna do bolu, bo systemy beda ja trzymac w kazdych normach/testach. dla innych mach bedzie idealny z tym swoim zarzucaniem tylu. serio widzisz tutaj problem?


w spotkaniu z prawdziwym "losiem", szybciej zadziala mi Pre-Collision Assistsa niz ja. bede chcial "zaliczyc" test losia, to zmienie standardowe opony 225/60/R18 na np. 315/35/R20. tylko w jakim celu? aby tracic na np. komforcie i bezpieczenstwie (np. aquaplaning) ? serio uczepiles sie marketingu i probujesz udowodnic, ze mach-e, nie jest bezpiecznym autem bo nie przeszedl "testu losia"? tesla tez polegla, bo xantia z '99 przechodzi go lepiej ;) odpusc. g.burza i szukanie dziury w calym.
 

cooler

Pionier e-mobilności
mach-e, nie jest bezpiecznym autem bo nie przeszedl "testu losia"? tesla tez polegla, bo xantia z '99 przechodzi go lepiej ;)
Ten dobry wynik Xantii to jest mit, test był mniej restrykcyjny niż obecny. Wg reguł testu ISO 3888-2 jak to robią w km77, xantia przechodzi na 71km/h, więc tak samo jak Twój supernowoczesny, naszpikowany tychnologiami ford.
Masz próbę powtórzenie rekordu 85km/h przez gości z km77:
Warto obejrzeć. Tamten test Tesla przeszła by odpowiednio szybciej, pewnie koło 100-110km/h
Co do dyskusji, zwróciłem tylko uwagę na jeden ważny problem bezpieczeństwa dla potencjalnych kupujących (nie do Was bo przecież jest już po ptakach), bo Mach-E niejako kontynuuje legendę szybkich aut sportowych, a takie nie są, choć marketing tak sugeruje. Może dzięki temu wątkowi ktoś kto liczył na prowadzenie jak w Porsche powstrzyma się przed zakupem i wybierze coś co się do tego nadaje.
Więc żeby była jasność, nic nie mam przeciwko jeżeli ktoś kupuje Mach-e bo mu się podoba, bo wygodny etc, ale jeżeli kolega twierdzi że to dobrze że nie przechodzi testu na poziomie nowoczesnych aut to muszę zareagować.
To nie dobrze. I chcę by wszyscy zainteresowani to wiedzieli.
Wszystkie wady TESLI rzetelnie opisuje, a nie wypieram. Wam też tego życzę.
 
Top